3 תשובות
וואי כןן אני גם דתייה וכנראה שנה הבאה אהיה חובשת
אני רוצה לעשות אחרי יב קורס חובשים
כדי שתתייעצי עם המשפחה שלך כדי להגיע להחלטה הנכונה עבורך אם את רוצה להמשיך לתרום עוד שנה להצלת חיים או להתחיל עכשיו את התואר.
את יכולה להתנדב במד"א ו לעשות תואר באותו זמן
אנונימי