4 תשובות
אם באלך אז למה לא
k7
שואל השאלה:
יש לי מקום שהייתי מאוד רוצה לעשות שירות שנה שנייה.
אבל המקום לא יודע אם הוא מוכן לקבל אותי (ללא סיבה) חכול להיות שאגיש שוב בקשה.
אם כן אני אלך על זה.
ולגבי תגובה שלישית של לחשוב על העתיד ועוד זמן זה בהחלט מתמזג טוב עם ההחלטה שלי
כן