5 תשובות
באהבה תמיד:) מקווה בשבילך שזה יהיה בשבילך נחלת העבר מהר מאוד ולא ישאיר לך קווץ בלב אם וכשתסתכל לאחור
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש מסכים איתך זה לא היה פשוט אם זה היה קורה לי וזה למה היה לי אכפת ממנה עדיין הערכתי אותה גם אחרי הכל, זה פשוט שזה הפעם האחרונה שאני אדאג לה מפחיד אותי לחשוב שככה זה יגמר אבל זה איך שזה נגמר לא הכי מתוק שיש ולא הכי חמוץ שיש זה פשוט נגמר, ואני ממשיך אלה. אני באמת ממשיך אלה אחרי כל כך הרבה זמן שזה משמח אותי בא לי להגיד לה כמה אני דאגתי וכמה רציתי להמשיך וכמה וכמה וכמה אבל אני לא מרגיש צורך יותר זה החלק הכי קשה לדעתי שפשוט להבין שזה לא שווה כבר
אני כל כך מבינה אותך, גם אם זה היה נגרם מהצד שלך זה לא היה פשוט עבורך, אז שזה מגיע ממנה אתה מתחרט,אני מאמינה שמה שצריך היה לקרות קרה מקווה שהיה יותר טוב
שואל השאלה:
את צודקת לגמרי תודה שקראת והקשבת מעריך את זה מאוד ^
נשמע שזה משהו שעוד לא פתור אצלך, ציפית לתגובה אחרת ממה שהגיבה לך לדברים וזה הפריע לך בסגירת מעגל, אבל עשית את שלך הגיע הזמן להשאיר את זה מאחור
אנונימית