8 תשובות
כנראה תלוי מה את יותר תאהבי, אבל אני נראלי הייתי לוקחת animal crossing
אלא אם יש לי חברים לשחק איתם מריו קארט חח ואז לגמרי עדיף אותו כי זה כיף וכאלו

אבל אני לא ממש מבינה בזה, כאילו אין לי את המשחקים (רק צפיתי באחרים משחקים) כי ישלי משחקים אחרים בנינטנדו סוויץ' חח
שואל השאלה:
אה מגניב איזה :)
אה אני אוהבת לשחק splatoon 3 :) כאילו גם כי אהבתי את הקונספט והדמויות וגם כי זה פשוט ממש נחמד לשחק עם אחרים כזה במשחקים שיש

לא סיימתי ממש אבל דלטרון זה גם חמוד, לא סיימתי בעצמי כי בתכלס כבר ראיתי מישהו משחק במשחק חח
שואל השאלה:
ספלאטון זה התמנונים שעושים גרפיטי? חחח כן זה נראה די מגניב זה היה האופציה השלישית שלי אבל לא היה לי זמן לבדוק עליו היום
כן!! זה אכן התמנונים ודיונונים שעושים גרפיטי חחח
אני באופן אישי הייתי ממליץ בכלל על zelda tears of the kingdom
אבל אם מדברים על שני אלה אז עדיף mario kart כי בanimal crossing צריך להשקיע זמן (יש דברים שחייבים לחכות בשבילם כמה ימים במציאות) ומשתעממים מזה בסופו של דבר
^^שאלה, מי עשה לי מינוס..? ולמה? חחח
בכל מקרה, אם צריך אני יכולה לנסות להמליץ על עוד משחקים חח :)
שואל השאלה:
קניתי היום animal crossing זה די נחמד ! הייתי עם חברות שלי בקניון אחרי בצפר ושיחקנו בחנות נינטנדו בסווץ' שהיו להם שם בזכות החוויה הזאת אני גם רוצה לקנות את mario kart 8 delux והמשחק של קירבי (וגם בלי קשר היו לידי שני ילדים ששיחקו סמאש ברוס וזה היה די מקסים לראות d: ) ואני גם עכשיו עומדת לבדוק על ספלאטון!!