4 תשובות
יש לי את הסוויץ הרגיל והוא סבבה לגמרי רק קח בחשבון שאין את כל המשחקים כמו נגיד בסוני אבל יש מבחר והגרפיקה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
והמסך של האולד לא יכול להיצרב או משהו כזה
אנונימי
לדעתי הסוויץ הרגיל סבבה אבל יש דברים שאין לו
Qew
הגרפיקה ברמה של אקסבוקס 360 הייתי אומר