4 תשובות
יש לי את הסוויץ הרגיל והוא סבבה לגמרי רק קח בחשבון שאין את כל המשחקים כמו נגיד בסוני אבל יש מבחר והגרפיקה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
והמסך של האולד לא יכול להיצרב או משהו כזה
והמסך של האולד לא יכול להיצרב או משהו כזה
אנונימי
לדעתי הסוויץ הרגיל סבבה אבל יש דברים שאין לו
הגרפיקה ברמה של אקסבוקס 360 הייתי אומר
באותו הנושא: