4 תשובות
תלוי איזה גדוד. אני הייתי בפסגות אז המיקום הוא בגדעונים.
שואל השאלה:
לא מעבירים אותם לבסיסים שמשבצים אותם? זה הבסיס היחיד?
אנונימית
זה בסיס הבית, אבל יוצאים לתרגילים, הקפצות, מבצעים ומה לא.
יש לי חברים שם
אז זה תלוי ומשתנה, הם היו בגדעונים תמיד, אלא אם כן הקפיצו אותם.