10 תשובות
עזוב שזו שאלה שאתה שואל בסטיפב וזה נוגד תסיטואציה
אבל אין בן אדם נןרמלי באף מקום כל אחד יש לו שריטות
לא חושב שמישהו שנמצא פה הוא "נורמלי"
בא לי לפעמים להיות מוזרים כי מהצד זה תמיד נראה שלא איכפת להם מה חושבים עליהם
לא יודעת
אני יצורה
בסוף כל בן אדם צריך את המיוחדיות שלו,אבל לא טוב להיות מןזר מידי
עדיף להיות נורמלי על גבול הטעם הטוב
אני חושבת שכל אחד הוא מוזר באיזשהו אופן או בחברה מסוימת,כל אחד בסופו של דבר מחפש את השייכות ולהרגיש שמקבלים אותו,הפיתרון הוא למצוא את האנשים שמקבלים אותך כי מגיע לך,וזה יקרה בהבטחה מנסיון
בתור מוזר זה כיף
שואל השאלה:
שאלתי פה כי די יוצא מצב שהקפתי את עצמי במוזרים כמוני כי יותר קל לי עם אנשים שדומים לי אז שאלתי בפורום באינטרנט שאולי יש לי סיכוי שמישהו נורמלי יענה לי כי ביום יום אני פחות קרובה לאנשים נורמלים
אני מעדיף להיות מוזר כי לא רוצה להרגיש כמו npc
אנונימי
אף אחד פה לא נורמלי