שאלה לבנים הנורמלים שפה, אם חברה שלכן הייתה כותבת עליכם שיר, איך הייתם מרגישים?
יש לי חבר שהוא במקרה גם החבר הכי טוב שלי ואחד מהתחביבים שלי הוא לכתוב. חשבתי לכתוב שיר על חוויה לא קלה שהוא עובר, שהשיר יוכל לחזק אותו או לגרום לו להזדהות ולהתנחם... איך הייתם מרגישים אם חברה שלכם הייתה עושה לכם את זה??