12 תשובות
כן
תלוי במה
כן
תמיד לוקחים את הציון הגבוה יותר אז גם אם תכשל לא נורא
כן
אם אתה נכשל במועד ב בכל זאת לוקחים את הציון הגבוהה יותר לא?
אבל בדרך כלל בוחרים את הציון הגבוה ביניהם תבדוק את זה
באיזה מקצוע
ואם תחרוש כן
ואם תחרוש כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אצלנו לוקחים את הציון האחרון לא הגבוה ביותר
^^^אצלנו לוקחים את הציון האחרון לא הגבוה ביותר
אנונימי
תלוי אם אתה חושב שתצליח להוציא יותר, אם אתה עומד ללמוד ולהשקיע אז לך למועד ב
אה אוי, באיזה מקצוע? אם יש לך זמן ללמוד אני בטוחה שתצליח להוציא ציון יותר גבוה
באותו הנושא: