8 תשובות
אם הציון הזה לא טוב לך אז כן
80 זה ציון טוב
כמו שהילדה בתשובה הראשונה אמרה
80 זה מעולה
אני הייתי עושה מועד ב כבר למבחן השני.
זה ציון טוב
גם אם תקבלי 100 זה יעלה לך רק ב10.
אבל בעקרון אם את מרגישה שאת יכולה יותר אז למה לא.