8 תשובות
אם הציון הזה לא טוב לך אז כן
לדעתי לא
80 זה ציון טוב
כמו שהילדה בתשובה הראשונה אמרה
80 זה מעולה
אני הייתי עושה מועד ב כבר למבחן השני.
זה ציון טוב
גם אם תקבלי 100 זה יעלה לך רק ב10.
אבל בעקרון אם את מרגישה שאת יכולה יותר אז למה לא.
אבל בעקרון אם את מרגישה שאת יכולה יותר אז למה לא.
באותו הנושא: