2 תשובות
שואל השאלה:
פעם אמרתי למישהי מלצרית במסעדה שהיא נותנת שירות יותר טוב מהמנהל שלה
פעם אמרתי למישהי מלצרית במסעדה שהיא נותנת שירות יותר טוב מהמנהל שלה
אנונימי
אם אתה לא באמת ובתמים מתכוון לזה, ואתה אומר לה את זה רק בשביל שהיא תרצה אותך במקום נטו לגרום לה להרגיש אהובה, אז כן. וזה מאוד מאוד לא דבר להתגאות בו. תתחיל עם בנות כי אתה רוצה אותן, לא רק כי אתה רוצה שירצו אותך.
באותו הנושא: