9 תשובות
מוגזם
מוגזם לגמרי
מוגזם ומטופש
אני שונא תמשטרה
ולא מניחים דברים כאלה בתוך בית כנסת
ולא מניחים דברים כאלה בתוך בית כנסת
שואל השאלה:
לדעתכם המעצר לגיטימי למרות שבית הכנסת אפילו לא התלונן למשטרה?
לדעתכם המעצר לגיטימי למרות שבית הכנסת אפילו לא התלונן למשטרה?
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
איך אתה יודע? כי אם כן נציגי בית הכנסת שיקרו
איך אתה יודע? כי אם כן נציגי בית הכנסת שיקרו
אנונימית
שואל השאלה:
אם סתם מישהו אקראי בטלגרם אמר הוא כנראה ניחש, אני מעדיפה להסתמך על עיתון מקומי שאשכרה פנה לבית הכנסת
אם סתם מישהו אקראי בטלגרם אמר הוא כנראה ניחש, אני מעדיפה להסתמך על עיתון מקומי שאשכרה פנה לבית הכנסת
אנונימית
אני חושבת שזה ממש מוגזם
בכללי כל המערכת הזאת של המשטרה עוצרת רק את מי שלא צריך לעצור
אה, ואחרי זה משחררים מחבלים "כי אין מספיק מקום"
אה, ואחרי זה משחררים מחבלים "כי אין מספיק מקום"
באותו הנושא: