7 תשובות
כןן
clint eastwood
ואני לא שומעת רק את המוכרים
clint eastwood
ואני לא שומעת רק את המוכרים
כן, מעריץ שלהם כבר הרבה הרבה מאד זמן (בערך כל חיי) וגם ראיתי אותם בלייב וירטואלי (וירטואלי כי הוא היה בזמן הסגר, אבל אני גם חא רוצה ללכת להופעות פיזיות אז זה בסדר)
יש לי הרבה שירים אהובים אבל נגיד שdracula
עדכון: נזכרתי שאני כרגע לובש חולצה שלהם לול
יש לי גם 2 אלבומים שלהם על דיסקים וכנראה אקנה עוד בעתיד, ויש לי עוד בגדים
וגם בשלב מסוים היה לי שיער כחול כדי להיראות כמו 2d לול
יש לי הרבה שירים אהובים אבל נגיד שdracula
עדכון: נזכרתי שאני כרגע לובש חולצה שלהם לול
יש לי גם 2 אלבומים שלהם על דיסקים וכנראה אקנה עוד בעתיד, ויש לי עוד בגדים
וגם בשלב מסוים היה לי שיער כחול כדי להיראות כמו 2d לול
כןן אחת הלהקות האהובות עליי, המוזיקה שלהם ממש מיוחדת, השיר האהוב עליי הוא כנראה clint eastwood
לא
כןן
feel good inc.
feel good inc.
לא מקשיבה להם כלכך אבל אחלה סך הכל הם אחלה. dirty harry שיר ממש טוב לדעתי
כן!!
o green world, she's my collar, dare
o green world, she's my collar, dare
באותו הנושא: