23 תשובות
זה מביך
אנונימית
כןן
כן די להיות פדחנית
כן אל תעשי את זה
לא לא לא למה שתעשי
לא מגעיל אבל כאילו, טיפה ילדותי לדעתי
ואז שואלות למה גברים לא מתחילים עם נשים
פדחני רצח אחותי אם כבר סיימת כיתה ו
כןן
לא רעיון טוב
כן,
מאוד
מאוד
את מוזרה ברמות
אנונימית
זה די מביך מצידך אבל לפחות תסתירי את השמות שלהם
אנונימי
זה מביך ביי
מביך אך חמוד עדיין הייתי מתחיל איתך הכל טוסט
מביך מאוד זה נראה פתטי
אנונימי
זה לא מגעיל אבל זה עלול להיות מביך. אל תעשי את זה
זה סתם מוזר
תאמיני לי עדיף לא להשוויץ בזה שמתחילים איתך, דווקא הבנות שאת רוצה להוציא להן את העיניים יכולות להשתמש בזה נגדך
תיהי שקטה לגבי דברים מהסוג הזה
תאמיני לי עדיף לא להשוויץ בזה שמתחילים איתך, דווקא הבנות שאת רוצה להוציא להן את העיניים יכולות להשתמש בזה נגדך
תיהי שקטה לגבי דברים מהסוג הזה
שואל השאלה:
וואי לא התכוונתי להראות מי אלה הגברים האלה
התכוונתי להסתיר
וואי לא התכוונתי להראות מי אלה הגברים האלה
התכוונתי להסתיר
אנונימית
אז זה בסדר זה פשוט יכול להיתפס בעיני אנשים כהתרברבות.
בכל מקרה אין לך סיבה להיעלב או לקחת ללב את התגובות כאן
בכל מקרה אין לך סיבה להיעלב או לקחת ללב את התגובות כאן
זה ילדותי ומביך ברמות כדאי לך להפסיק ולהקשעב להייט פה...
שואל השאלה:
וואו תירגעו! לא עשיתי את זה. רק חשבתי אולי אולי לעשות את זה, אבל בגלל שגם לי זה היה נראה אולי לא בסדר ככ אז שאלתי מה דעתכם, כדי לא לצאת באמת כזאת. זה הכל וואו
וואו תירגעו! לא עשיתי את זה. רק חשבתי אולי אולי לעשות את זה, אבל בגלל שגם לי זה היה נראה אולי לא בסדר ככ אז שאלתי מה דעתכם, כדי לא לצאת באמת כזאת. זה הכל וואו
אנונימית
ממש ממש מגעיל
או שתמחקי את הפייסבוק אם את לא מעוניינת או שתתנהגי הכבוד לגברים האלה
או שתמחקי את הפייסבוק אם את לא מעוניינת או שתתנהגי הכבוד לגברים האלה
באותו הנושא: