6 תשובות
כן
כן למה שלא?
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שזה יום כיפור והמשמרת מתחילה ברבע לשלוש
בגלל שזה יום כיפור והמשמרת מתחילה ברבע לשלוש
אנונימית
אם את מרגישה בנוח עם זה אז תעשי אף אחד לא יכול להגיד לך מה נכון לך חוץ ממך
אנונימית
אם את לא צמה או שלא קשה לך לצום אז כן.
לדעתי תשאלי רב
באותו הנושא: