11 תשובות
ברור הכל מהשם יתברך
חשבתי והבנתי שאין לי באמת מושג
ברור
קוראים לזה הקדוש ברוך הוא :)
לא
כן ברור
לא
אני לא חושב שיש להכל סיבה ושלפעמים קורים דברים בלי שום סיבה
אני לא חושב שיש להכל סיבה ושלפעמים קורים דברים בלי שום סיבה
אני חושבת ככה
הכל משתבש לטובה
סיבה כן כוונה לא בהכרח אבל לא במובן הרוחני יותר במובן של כל דבר אם תשאל למה יש לו סיבה דברים לא פשוט קורים מעצמם למשל למה נפתחה הדלת? מישהו פתח אותה, למה הילד בוכה? כי הוא עצוב וכו וכו
ברור
ה' מסתדר הכל לפי התוכניות שלו
ה' מסתדר הכל לפי התוכניות שלו
באותו הנושא: