7 תשובות
יאוו נדיר מושלם
מה זאת. שאלה הזה
כן ממש
הממוצע של ציון בגרות (בלי בונוסים) הוא בערך 83. אז אם נגיד בונוס זה 10 נקודות בסך הכל, אז 104 זה ציון טוב יחסית, 10 נקודות מעל הממוצע הארצי
לא זה ציון פח לא יקבלו אותך לשום מקום ככה
^^ הממוצע הארצי עם בונוסים עןמד על 100.
104 זה סביר מאוד, עם שילוב עם פסיכןמטרי טוב לא תתקל בבעיות. תלוי כמובן מה אתה רוצה ללמוד ואיפה