18 תשובות
לא נראה לי
חלש אחיי
כן ממש אחלה
לא ממש לא
למה לא 100???
שואל השאלה:
^^^^למה?
מביך לא טוב בכלל הייתי משפרת בזריז
שואל השאלה:
אנשים פה יקחו את השאלה ברצינות?
אל תקשיב לי אין לי בגרות בכלל
שואל השאלה:
אנימת
מה !? מה !? למה !?!? למה למרר לי תחיים !? איפה ה0.5 האחרים!????????
או שזה טרול או שאתה צוחק פה על אנשים שלא כ"כ מצחיקים או שאתה סתם טמבל
כולל בונוסים זה גם טוב, יחסית גבוה. תנסה לשפר ולהגביר כמה מקצועות ואז תוכל לעלות אותו ל105 110 כזה
לא חחח
אני מאמינה שצריך לשאוף ל110+
מה הממוצע הכי טוב שאפשר לקבל?
אנונימי
נראה לי שממוצע 99.5 עם בונוסים שקול לבערך ממוצע 80 בלי
סביר