6 תשובות
אף פעם לא חשבתי על המורה שלי דברים כאלה אז כן לי זה די הזויי שאת אומרת שזה מה שאת חושבת
שואל השאלה:
מה הבעיה לחשוב שאישתו זכתה בו? זה לא שאני אומרת שאני רוצה אותו הוא המורה שלי אני רק אומרת שהיא זכתה
מה הבעיה לחשוב שאישתו זכתה בו? זה לא שאני אומרת שאני רוצה אותו הוא המורה שלי אני רק אומרת שהיא זכתה
אנונימית
בשבילי זה מוזר אני אומרת
חלק יחשבו שלא אבל זו דעתי פשוט
חלק יחשבו שלא אבל זו דעתי פשוט
כן שמעי זה הזוי
אבל בסדר כן אם את רואה אותו כבן אדם טוב וחושבת שהיא זכתה זה לגיטימי
אבל בסדר כן אם את רואה אותו כבן אדם טוב וחושבת שהיא זכתה זה לגיטימי
זה לא מוזר
לא יצא לכם להגיד בחיים שמי שנשואה ל.... זכתה או היפך??? זה בסדר
לא יצא לכם להגיד בחיים שמי שנשואה ל.... זכתה או היפך??? זה בסדר
לי לא יצא זה למה אמרתי שזו דעתי שזה הזוי למה זה נראה שאתם באים לריב או משהו
באותו הנושא: