16 תשובות
די מה את רוצה
אנונימית
בכלל לא
נעע לא מגעעל
לא , את פשוט הטעם של עצמך
בלי לעשות פלקס אנחנו חבורה של בערך 50 איש ואני הכי חתיך..
אנונימי
לא
מה, לא ממש אין קשר
לא מגעיל
להפך זאת הגישה
להפך זאת הגישה
שואל השאלה:
האא דקולית
אני לא חושבת שזה נורמאלי מצידי אבל בסדר
האא דקולית
אני לא חושבת שזה נורמאלי מצידי אבל בסדר
אנונימית
לא נורא אני אומרת את זה כי אני מזדהה
שואל השאלה:
חחחחחח
חחחחחח
אנונימית
זה ממש נורמלי
זאת צריכה להיות גישה של כולם.
זאת צריכה להיות גישה של כולם.
ממש לא זה שאת מרגישה ככה זה פשוט אומר שיש לך ביטחון
זה סבבה לגמרי רק אל תאמרי אתזה לחברות שלך כי אז תאצי מתנשאת רצח
אנונימית
באותו הנושא: