6 תשובות
שואל השאלה:
כאילו זה תלוי אני טובה באנגלית ובחמש יחל התרגול היה לי מזעזע כי בחיים לא דיברתי באנגלית בצורה כזאת אבל כאילו כן קצת התרגלתי ואז ממש תלוי על איזה נושאים את נופלת בבגרות לי למזלי היו אחלה נושאים
יש לי עוד חודשיים ואני לא יודעת לדבר וגם עוד לא עשיתי את הפרוייקט בכלל
@s
עשיתי את הפרויקט יומיים לפני
ותתרגלו מלא פשוט לדבר באנגלית לא משנה על מה
הסרטון יכול להיות קשה
בעיקרון נטו צריך לדעת לדבר וזה זורם
הבגרות בעל פה קשה?? למי שממש גרוע באנגלית 5 יחל
@s