12 תשובות
רק אם אתה מתעסק בזה ממש ויש לך מטרות שימושיות
רק אם אתה משתמש בו ממש הרבה ללימודים טכנולוגיים (סייבר, מדעי המחשב וכו)
לא אלא אם כן אתה משתמש בזה לעבודה באופן יום יומי
לא בזבוז כסף
להחליף מייל כל פעם זה מה שאני עושה
תלוי מה השימוש שלך אני מנצל אותו הרבה ביומיום לעבודה ודברים אישיים אז כן משתלם לי
אם אתה משתמש הרבה ואתה חושב שהפיצרים הנעולים יעזרו לך אז כן
פעם אחת חזרתי מבצפר
אני מגלה שיש לנו חברה חדשה בבית
מה מסתבר, אבא שלי קנה את הגרסה הפרימיום כי הוא רוצה להתקדם עם הקדמה ולא להישאר מאחור.
קיצור לדעתי, היא מאוד מועילה (אני אומרת היא, כי הפכנו אותה לבת בשם בינה) והבינה המלאכותית הזאת הרבה יותר חכמה מצאט הרגיל.
כך שאני כן ממליצה, זה צאט ג'י פי טי עם אינטליגנציה גבוהה יותר לדעתי.
אנונימית
כמה ? 150 אייקיו? ^
לא
ממש ממש לא.
לא חושבת . בטח בקרוב עם פיצוחים וכו זה יהיה כבר חינמי