56 תשובות
כן, אבל זו סוג של גניבה.
ויש את musi באייפון, אבל יש שם קצת פרסומות. פשוט אפשר לדלג עליהן.
בטח
אני בעצמי פקפקתי בספוטיפיי פרימיום אבל הגעתי למסקנה שזה לגמרי שווה את זה.
כן, הכי שווה שיש
אם יש לך אייפון אז יש את אפליקציית musi שאכן יש שם פרסומות (ללא מוזיקה) אז היא לא מפריעה לשמיעה של המוזיקה.
וכן זה בהחלט שווה לקנות ספוטיפיי פרימיום כי זה הרבה יותר נוח, ללא פרסומות מעצבנות ואפשר להאזין לאיזה שירים שרוצים.
שווה ממש
שווה ברמות אבל אני שילמתי 19 שקל חד פעמי
כאילו כן , אבל חבל לקנות לי יש ספוטיפיי פרימיום פרוץ
אנונימית
בעיקרון כן אבל שווה יותר פרוץ שזה אותו דבר רק בחינם
כןן ממש שווה את זה בהתחלה פיקפקתי בה והכל אני ממליצה לעשות לך ולידיד או ידידה שלך משותף ולשלם ביחד (טריק הזוגי זה להוסיף רק 5 שקלים מהרגיל אז את משלמת פחות) ויש כל מיני אופציות שכיף לעשות ביחד עם חברים
כן עדיף כי בלי פרימיום זה גרוע
אם יש לך אייפון אז עדיף אפל מיוזיק עם מינוי לשנה מראש.
בטחח
שווה ממש.
ממש גן
וואלה כן אני קניתי של המשפחה אז כל המשפחה שלי מאזינה ויש לי שנים ספייר שנתתי לחברים
יש לי פרוץ
כןן, קצת גניבה אבל פרימיום זה פשוט עולם אחר.
הציל אותי כי אני תמיד בספוטיפיי והפרסומות הרגו אותי
יש בחינם
לאנדרואיד אפשר להוריד מגוגל ספוטיפיי פרימיום פרוץ או יוטיוב פרוץ
ולאפל אפשר אפלקצייה musi - שזה כמו יוטיוב פרוץ אבל פחות נוח
soundcloud זה בלי פרסומות
כן.
כן חדמש ספוטיפיי זה הדבר הכי טוב שקרה לי
כן כדאי, אבל תתארגנו שש אנשים על מנוי משפחתי ואז זה יוצא חמש שקל כל אחד כל חודש
תנסי youtube music
אנונימי
בהתחלה לא אבנתי מה אמנשיםמוצאים בזה (היה לי את הספוטיפי הרגיל)
אבל אז אבא שלי עשה לי את הספוטיפי פרי יום וזה הזבר הכי טוב שיכולתי לעשות תאמיני לי .
פרימיום*
^סתם לידיעתך את יכולה לערוך תשובות שאת כותבת במקום להוסיף ולתקן את עצמך (:
ושוב לשאלה, ספוטיפיי פרוץ זה נחמד והכל אבל לי אישית זה עשה בעיות אז העדפתי שלא להוריד, ממליצה לך בעיקר על פרימיום שזה תשלום חודשי וזה לגמרי שווה את הכסף לדעתי.
אני מעדיף דרך היוטיוב, ואם הפרסומות זה מה שמפריע אז יש דרך לדלג בדיוק איך שאתה פותח תסרטון אבל תלוי מאיזה מכשיר אתה, אם זה ממחשב אז תאתחל את הדף של הסרטון, ואם זה מהטלפון אז תצא מהשיר/סרטון ואז תכנס אליו מחדש. אפשר לעשות את זה גם בלי פרימיום. אבל זה לגבי יוטיוב, לגבי ספוטיפיי אני לא יודע, אני לא משתמש בזה.
חד משמעית כן
חד משמעית כן
כן שווה רצח
כן כן כן כן כן
אם יש לך איפון אז כן אבל אם לא אז יש מלא גרסאות של ספוטיפי פרימיום בחינם
בלי פרימיום זאת אפליקציה נוראית, עם זה מושלם.
אני עם פרוץ בכל אפליקציה ככה או ככה
בטירוף שווה
אנונימית
ברור
כן במיוחד שיש 3 חודש חינם
יוטיוב מיוזיק עם vpn יוצא זול, ויש כאלו שהם חינם
כן אם את משתמשת בזה הרבה
את יכולה להוריד את new pipe שזה יוטיוב רק שאפשר להוריד תוכן ואפשר לשמוע עם מסך כבוי
לי יש פרוץ
לא