9 תשובות
פשוט תגידי שאת בת 25 ואת כבר ילדה גדולה ובגלל זה את רשאית להחליט אם באלך לחגוג אותו או לא
אני הייתי חוגגת איתם בבית או מסעדה
אני גם לא אוהבת יומולדת אבל תכלס אם גם ככה היום מגעיל אז לפחות שיצא לך מזה ארוחה בחינם ומתנות
אני גם לא אוהבת יומולדת אבל תכלס אם גם ככה היום מגעיל אז לפחות שיצא לך מזה ארוחה בחינם ומתנות
תגידי שמיצית כבר ימי הולדת ולא בא לך לחגוג יותר או שאת פשוט יוצאת עם אנשים אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברות אני בחורה לא חברותית
אין לי חברות אני בחורה לא חברותית
תגידי שאת יוצאת איתי
אנונימית
אז תישארי בבית, אף אחד לא יכול באמת להכריח את עצמך לצאת
אבל יומולדת זה עדיין יום שאמור להיות שמח אז אולי תוציאי את עצמך לבד לאינשהו
אבל יומולדת זה עדיין יום שאמור להיות שמח אז אולי תוציאי את עצמך לבד לאינשהו
תעשו פיקניק או טיול ללא עוגה, גם אירוע משפחתי וגם ציון
שואל השאלה:
לאן יצא ? לא אוהבת ימי הולדת
לאן יצא ? לא אוהבת ימי הולדת
ים, מסעדה, סרט, יום קניות.. מה שיעשה לך טוב
באותו הנושא: