4 תשובות
שואל השאלה:
לא את האמת שלא תכננתי לבוא גם ככה כי פדיחה לי יש שם מלא אנשים שאני לא רוצה לפגוש אבל זה פשוט מעצבן שהוא בכלל לא טרח להזמין אותי כי יש לנו רצף בטיקטוק ואנחנו חברים כבר חצי שנה
לא את האמת שלא תכננתי לבוא גם ככה כי פדיחה לי יש שם מלא אנשים שאני לא רוצה לפגוש אבל זה פשוט מעצבן שהוא בכלל לא טרח להזמין אותי כי יש לנו רצף בטיקטוק ואנחנו חברים כבר חצי שנה
אנונימית
תתעלמי מהם הם יבינו לבד
לא לרמוז פשוט לשאול למה אני לא בקבוצה תתני להם להידפק עם הבושה, יש מצב הבן אדם לא רוצה להזמין אותך או שבטעות שכחו להוסיף אותך ואז פשוט יוסיפו
תתעלמי הם לא שווים את הזמן שלך❤
באותו הנושא: