4 תשובות
אל תמחקי.
פשוט תחגגי ביישוב שלך אולי לא יכולים
שואל השאלה:
אין לי כלום בישוב...
אנונימית
אני נגיד יש לי גם תכף יום הולדת, לפשוט הזמנתי את כולם אליי ושיהיה חטיפים לפיצוץ עוגה ונצחק נשב ביחד ! באמת שזה כיף, מזל טוב!
אני מבינה אותך, זה הכי מבאס בעולם אני הייתי מחפשת חברים אחרים או נשארת עם כאלה שאני אוהבת והם חשובים לי
באותו הנושא: