5 תשובות
למה נכנסות מוקדם ויוצאות? הן נכנסות בלקראת שמונה ויוצאות בשמונה ומשהו תלוי איפה את גרה.
שואל השאלה:
במרכז
אנונימית
כי החורף מתקרב, השמש זורחת ושוקעת מוקדם יותר.
שקיעה מוקדמת יותר
מפני שהקיץ הולך ודועך בעוד ש... החורף מתקרב!! שאלה לי אליך, מה קורה בחורף? נכון מאד, השמש שוקעת מוקדם יותר מאשר בקיץ. עוד שאלה, מתי נכנסת שבת? יפה מאד, בשקיעת החמה. לכן בשיא החורף שבת יכולה לצאת ב4-5, ובשיא הקיץ 7-8 (בחו"ל אפילו ב10). בנימה אישית אם יורשה לי, איך אני אוהב את שבתות המעבר בין קיץ לחורף חחח, כל שבת להתסכל בלוח ולמצוא שזמן יציאת שבת התקדם (כאילו התנמך, נו איך שלא אומרים את זה) בדקה. בשתי דקות. אבל... האושר האמיתי טמון בשבת (מוצ"ש ליתר דיוק) לאחר שמחליפים את שעון הקיץ לחורף, שאז בין רגע (ו/או: בין שבת) מוצאי שבת יוצאת שעה קודם!! פנטסטי. אגב, עלום בעיניי מה ככ בוער לגעת במוקצה. וזה אפילו לא טלפון :') אני כנראה צריך להפנים יותר את הערך של שבת המלכה, ולא לשמור אותה רק כי חייבים ואחרת אתה תמצא את עצמיך ברחוב. רק בריאות לך- שואל השאלה, לעונים פה ולכל בית ישראל! :)