7 תשובות
4 סטים לגמרי מספיק
שואל השאלה:
כן אבל היה לי כוח לעוד
כן אבל היה לי כוח לעוד
אנונימי
שואל השאלה:
לא כי עם משקולות היה לי יותר קשה
לא כי עם משקולות היה לי יותר קשה
אנונימי
אם יש כוח לעוד אתה צריך לעלות משקל
זה לא הרבה ואם היה לך כוח לעוד כמראה שלא עבדת חזק מספיק אני ממליץ לעשות 4-5 תרגילים שונים עם משקל כבד יחסית זאפשר לעשות בו בין 6-8 חזרות גב זו קבוצת שריר גדולה 3 תרגילים לא מספיק כדי לאמן את כולו
שואל השאלה:
קודם זה אימון שני שלי לא רציתי לגמור את הכוחות לגמרי
קודם זה אימון שני שלי לא רציתי לגמור את הכוחות לגמרי
אנונימי
באימון המטרה זה להתיש את השריר גם אם זה אימון ראשון או אימון 2000 שלך חשוב לדעת שלא כל אימון צריך להגיע לכשל אתה צריך להגיע למצב שאתה מרים משקל שכבד לך אבל לא משקל שכבד לך מידי ואתה לא יכול להגיע לכמות החזרות שאתה רוצה אתה צריך לסיים תרגיל שבחזרה האחרונה של הסט האחרון נשאר לך כוח לחזרה אחת אקסטרה
באותו הנושא: