5 תשובות
בקטנה, אני עובדת היום לילה משמונה בערב עד שמונה בבוקר ואני עדיין ערה למרות שאני אמורה כבר לישון
שואל השאלה:
וואיי בהצלחהה
אנונימית
תודה, הנחמה שלי זה ששישי לילה זה 200% כל המשמרת
שואל השאלה:
שווהה
אנונימית
אוף זה לא שווה, מנוחת שבת זה הדבר הכי מדהים ומרפא שיש
אנונימית