8 תשובות
תשאלי את עצמך אם אכפת לך שלא עשית את הדברים האלה, אני נגיד מתעצבן או מתאכזב מעצמי על דברים ואז אני קולט שאולי זה יציק לאנשים אחרים אבל באמת שלא אכפת לי מהם אישית, ואז ככה את תהיי שלמה יותר עם עצמך, שקודם כל תעשי את זה
מה את אוהבת לקרוא באינטרנט?
בת כמה את?
מה את רוצה להיות כשתהי גדולה?

בטוחה שאת יכולה למנף את עצמך, את רק צריכה מישהו שיעזור לך לכוון אותך לדרך הנכונה. זה שאת מודעת לעצמך זה כבר חצי מהתהליך:)
אולי תלכי מרכז הכוונה לצעירים? יש בכל מיני ערים כאלו. יכולים להכווין אותך שם מבחינת מה לעשות: עבודה, השלמת בגרויות, לימודים וכו'.

מה עם עבודה? תחפשי ב"סחבק" או בפייסבוק עבודות שאולי יתאימו לך.

את עושה ספורט, אוכלת בריא וישנה טוב? אלו דברים שבאופן כללי יכולים לגרום לך להרגיש בריאה ופרודקטיבית יותר ועם יותר ביטחון.

ניסית ייעוץ פסיכולוגי? יש אפשרות במלא עיריות לקבל מסובסד מטעם המרכז לבריאות הנפש בהן, שווה לבדוק.

את אוהבת לקרוא? אולי תכתבי ביקורות או כל מיני character analysis על מה שאת קוראת. ככה תפתחי יכולת כתיבה מסודרת וחשיבה ביקורתית, כישורים שיכולים לעזור לך בעבודות ובכללי בחיים ולגרום לך להרגיש פרודקטיבית יותר.

מה עם איזה קורס? יש בקמפוס il מלא קורסים חינמיים במגוון נושאים, תסתכלי אם יש משהו שמעניין אותך ותנסי.

בהצלחה לך, יקירה!
שואל השאלה:
אני בת 19
אני קוראת בערך על הכל, כל הזמן עולות לי שאלות לראש ואני מחפשת אותן בגוגל בשביל תשובות, זה יכול להיות בכל נושא. לפעמים אני קוראת ספרים בלי הרבה עלילה כי זה מרגיע אותי.
אין לי משהו שאני רוצה לעשות.
אנונימית
אשמח לעזור יותר בפרטי
תקומי כל יום מוקדם תמצאי עבודה אל תתייאשי בעבודה תכירי אנשים תטפחי את עצמך תתאמני תאכלי בצורה בריאה ואסטטית ואל תוותרי
אנונימית
תהפכי לגירסה הכי טובה של עצמך שלב אחרי שלב, למצוא עבודה לסיים לימודים, למצוא תחביב, את משתנת בזה שאת מנסה להתחיל להשתנות אני מאמינה בך
אנונימית
אני שומעת את הכאב שלך, וזה ממש לא פשוט להרגיש ככה. עצם זה שאת משתפת מראה שאת רוצה שינוי, וזה כבר צעד ראשון חשוב. אולי תתחילי ממשהו קטן שיכול לעניין אותך, כמו לבדוק תחום חדש, לצאת לטיול קצר או לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו? לפעמים מסגרת קטנה או סדנה יכולים לעזור. תזכרי את שווה הרבה, והתחושות האלה הן זמניות. צעד קטן בכל פעם יכול להוביל לשינוי.
אנונימית