8 תשובות
שואל השאלה:
זה לא בא על חשבון לימודים
אנונימי
לנסות לנצל את הזמן בצורה בריאה יותר... גם בשבילך
אפשר לצאת, לשמוע שירים ולסדר קצת את החדר, לישון, לפתח תחביב חדש, לקרוא.
טלפון מאוד מגביל ומזיק ממש למוח ולנפש ביחד. עדיף כמה שפחות
אולי מתי שאת בטלפון אז במקום תשחקי במשחק קופסאעם אח שלך אם יש לך ב
שואל השאלה:
כמה זה גרוע להיות הרבה על הטלפון?
אנונימי
לא צריך להעביר את החיים בטלפון. אני אישית נמצא בממוצע כ4 שעות בטלפון ביום. ללכת לקבוע לשבת עם חברים ולעשות איתם משהו נשמע לי כמו פיתרון אידיאלי יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
אני קורא מלא, אבל אני קורא ממש מהר. רק היום קראתי 1200 עמודים בשעתיים בערך
אנונימי
שואל השאלה:
לא מפריע לי , אבל ההורים שלי עצבנים אש. הם כל הזמן אומרים שזה שאני לא לומד ומוציא מאיות בלי מאמץ אז זה רק עוד יותר בזבוז להיות על הטלפון
אנונימי
שואל השאלה:
הם אומרים שיכולתי לפי מאה יותר. ושאני סופר סופר עצלן
אנונימי