6 תשובות
זהו אז אצלי אמא שלי בטעות זרקה ובערך נדמה לי חודש ומשהו לפני הצו הראשון(מקסימום חודש) שמו לב שאני לא ממלא וישבו איתי ממספר חסויי ונתנו לי סיסמא וזה
אבל תבדוק ואם אתה באמת לא מוצא תתקשר 1111 אם זה קרוב ויתנו לך מענה והכל
שואל השאלה:
אם לא קיבלתי, אני לא יכול להתחבר לאתר?
כן, או שיחה טלפונית
כן, בצו זימון יש לך את הפרטים של איך להכנס לאתר
תנסה להתחבר