8 תשובות
s22 ultra בפער
אם כבר אתה קונה תקנה תהכי חדש שיהיה לכמה שנים טובות
אייפון 12 לא כזה שווה בתקופה הזאת כי הוא נחשב יחסית ישן וגם הוא עוד מעט לא יתמוך בעדכונים
אייפון 13 עדיף..
12 ישן מידיי
במחירים האלה לא שווה לקנות אייפון ישן.
עדיף גלקסי
אייפון 12 כבר ישן מדי
עם באלך טוב אבל לא יקר מדי תקני סמסונג a55 או משהו כזה
עם להשוויץ אז אייפון מהחדשים או סמסונג s22
שואל השאלה:
אני ממש רוצה טלפון יפה עם מצלמה טובה, וכל הגלקסי החדשים פשוט עוברים ת2000 וגם האייפונים החדשים, סקיצור מאד חשוב לי גם היופי שלו לכן רוצה אייפון, אבל 12 זה לא טוב?...
אנונימית
שואל השאלה:
בחיים לא היה לי אייפון , אבל מהתחלה רציתי את הs23 , מישהו יודע אם אפשר למצוא אותו ב2000גג???
אנונימית