7 תשובות
חחח . מסכנה
אין.
כי זה יותר נחשב אני מניחה? לי לא היה עולה או יורד הביטחון רק בגלל טלפון אבל אוקיי.
כי בדרך כלל המצלמה של אייפון יותר טובה והמצלמה שלה בסמסונג כנראה לא הייתה משהו והיא לא יצאה יפה בתמונות וזה
אולי היא התכוונה שהתמונות יוצאות לה יותר טוב?
האמת שגם לי כי כאילו שהייתי עם גלאקסי הייצי נראת ממש לא טוב בתמונות וזה ואז שהחלפתי לאייפון אז הייתי נראת נורמאלי
אנונימית
באייפון יוצאים הרבה יותר יפה
באותו הנושא: