11 תשובות
יש כאלה שגם לא עושים חניה אפילו

הוא בלם אותך או נגע בהגה?
אנונימי
לא סימן הכי טוב אבל גם לא 100% נכשל
זאת שעשיתי איתה את הטסט קרה לה אותו דבר בדיוק, והיא לא עברה :/ אבל תמיד טוב להיות אופטימי
נגעת במדרכה או לא
שואל השאלה:
^^^^לא נגע ולא בלם, פשוט אמר לי להמשיך
שואל השאלה:
^^לא נגע במדרכה ולא נגע ברכב. פשוט אמר לי להמשיך כי כנראה הייתי קרוב מדי לרכב
תעדכן אם עברת
ואיזה טסט זה? אשמח אם תגיד כי זה יעזור לי לחשוב
אנונימי
שואל השאלה:
^טסט ראשון
אה וואו ממש בקטנה, גם אם לא תעבור הכל בסדר באמת אל תתאכזב, אתה ממש בהתחלה
אבל כמובן שיש סיכוי שעברת וחבל שאני סתם מבאס
תעדכן
אנונימי
אז יכול להיות שעשית טוב והוא אמר להמשיך פשוט כאילו להמשיך בטסט
וואי אימלה קרה לי גם בטסט שהיה לי יום ראשון היה לי טסט מושלם רק כשהגעתי לקטע של החנייה יצא לי חרבו דרבו והוא אמר לי תמשיכי קיצור הוא לא העביר אותי ומה זה התבאסתי כי היה לי טסט מושלם זה היה רק החנייה הזאת