5 תשובות
וואו את חייבת זה לא טוב. תעדכני ומהר
שואל השאלה:
אז אני עושה את זה
יאללה נו אין לי דרך לברוח אה?
אז אני עושה את זה
יאללה נו אין לי דרך לברוח אה?
אני עדכנתי לא ממזמן וזה סבבה
כן תעשי זה אחלה וזה יחסית בריא לטלפון
שואל השאלה:
שתבינו שאני עדיין בios15
שתבינו שאני עדיין בios15
באותו הנושא: