5 תשובות
וואו את חייבת זה לא טוב. תעדכני ומהר
שואל השאלה:
אז אני עושה את זה
יאללה נו אין לי דרך לברוח אה?
אני עדכנתי לא ממזמן וזה סבבה
כן תעשי זה אחלה וזה יחסית בריא לטלפון
שואל השאלה:
שתבינו שאני עדיין בios15