4 תשובות
אם לא כיבסת אותם פעם ראשונה בטרם השימוש,
יכול להיות זו הסיבה.
אני מכבסת פעם ראשונה כל בגד שאני קונה.
ואם זה ממשיך לך, כנראה הרכב הבד לא טוב לעור שלך.
תקנה רק תחתונים 100% כותנה כנראה יש לך עור רגיש. גם לי מלא דברים מגרדים אם הם לא כותנה כי יש לי אלרגיות ופריחות
אנונימית
תבדוק למה אתה אלרגי ואז תבדוק אם זה אחד מהמרכיבים של הבד של התחתונים
יש בד מגרד כזה מציק עוקץ לא בהכרח שאתה אלרגי כנראה זה סתם בד חרא