11 תשובות
כנראה הן יותר מקושרות במעגלים חברתיים,
ויוצא להן להתוודע ליותר אנשים.
זה לא בהכרח טוב או רע,
ובאמת שבסדר גם אם לא הולך כזה מהר במציאת בני זוג.
כל אדם והקצב והדרך שלו להכיר,
קצת סבלנות ואנרגיה טובה וגם אליך יגיעו חוויות חדשות.
יצא לי לשרת עם מישהי שכל הזמן היה לה חבר, נפרדת מחבר אחד ומייד אחר כך מצליחה למצוא חבר אחר.
כל פעם מישהו אחר מהבסיס
תישבעי !^
ותירגעי כל אחד בקצב שלו
אנונימי
חברים של אחים הגדולים שלי
חבר משותף הכיר בינינו
אחותי
אל תלכי לעשות קניות לשבוע כשאת מורעבת
את הולכת לקנות דברים שאת לא צריכה

ככה גם
אל תשימי את עצמך בזוגיות כי את בודדה
את הולכת לקחת את הלא נכון
הן סתם ילדות בלי חים שמפחדות להיות לבד אז הן מוזרות את אצמן כדי להיות אם חבר כול הזמן
^^ ואי כנל , למרות שהתשובה שלי הייתה מאוד קשורה .
מסטיפס (מחקו לי עוד פעם)
זה לא תמיד טוב לדעתי אלו שתמיד יש להן חבר...