91 תשובות
גבינה לבנה..
טונה
ועוד
אנונימית
לא יודעת אבל נעצתי וכל הכבוד לכן
שואל השאלה:
^^אסור להם מוצרי חלב בכללי
1. כל הכבוד לך
2. פסטרמה?
חתולים אוהבים דגים תנסי את זה
שואל השאלה:
^אין לי כלכך דגים בבית
בן תפסיק להיות חכם בבקשה חחח
וכן תביאי להם מה שכולם אמרו
טונה

אין לכם אפשרות לקנות אוכל..?
שואל השאלה:
כאילו יש לי חתול אבל לא נשאר לו הרבה אוכל אז אני לא יכולה לקחת ממנו
שואל השאלה:
^^יש אבל יום שבת הכל סגור
בשר ומים
שאריות מהארוחות שאתם אוכלים
תביאי להם נקניק,פסטרמה או קבב שאריות של עוף מהצהריים
שואל השאלה:
תודה לכולםם!!
טונה אבל לשפוך תשמן
טונה/ פסטרמה/ ביצים קשות מפוררות.
וגם אם לא תאכילי אותם יום אחד לא יקרה כלום, הם יסתדרו.
שואל השאלה:
^לאא הם אוכלים 3 ארוחות ביום נשמע הזוי אבל כן
אנחנו נותנות להם שאריות אוכל משישי
טונה נראה לי הכי טוב אם אין לך אוכל לחתולים...
מוצרי חלב אסור להם, לא יודעת למה תמיד בסרטים מראים שחתולים שותים חלב, זה די דפוק.

כל הכבוד שאת נותנת להם אוכל, זה ממש לא מובן מאליו!
אתן ממש חמודות, כל הכבוד!!
שואל השאלה:
תודה רבה על כל העזרה והמחמאות!!
יאא איזה כיף לשמוע שמאכילה חתולים
גם אני מאכילה חתולים
אני בכללי מביאה להם אוכל של חתולים
אבל אם נגמר את יכולה להביא להם טונה אבל קודם כל תשפכי את השמן או שאת יכולה להביא להם שאריות של פרגית או קבב
את יכולה לתת להם נקניק
ותביאי להם מים לשתות הכי חשוב
יש בחנויות רוסיות אוכל לחתולים
מיני מרקטים שח
רוסים תמיד פתוחים בשבת עד חמש
כמו קלרברג
אנונימי
שואל השאלה:
^לא תמיד וזה מבאס!!
כל חתול שאת מאחילה הורג אחר כך חיות בר
שואל השאלה:
^מאיפה הבאת את השטות הזאת?
שואל השאלה:
^תראי אנחנו קונות להם אוכל ברור אבל נגמר ויום שבת היום..
עוף
זאת עובדה. חתולים פוגעים בחיות בר.
שואל השאלה:
^אתה לא צודק
ובכל זאת זה הטבע שלהם אז זה לא שזה נוראי.
כמו שיש טורפים, ככה הם מתקיימים
לא הבנתי מה הבעיה שלך
להאכיל אותם זה לפגוע בחיות בר באופן עקיף
שואל השאלה:
איך זה קשור? אתה יכול בדיוק להסביר לי?
ולא כלכך אכפת לי ממה אתה חושב כי איי אמשיך להאכיל אותם, והם לא פוגעים באף אחד!
מה זה לא צודק? הם פוגעים במחרסמים, לטאות, נחשים, ציפורים ועוד הרבה בעלי חיים שחשובים לאיזון הביולוגי.
כשאת מאחילה אותם, את תורמת להתרבותם, שגם ככה יוצאת משליטה.
שואל השאלה:
^אי פעם שמעת על המדרג הביולוגי?
אז לתת לחתולים למות? וחוץ מזה אני די בטוחה שגם *אם* הם פוגעים בחיות בר זה כי הם מרגישים סכנה. אבל בחיים לא שמעתי שהם פוגעים בהם
שואל השאלה:
^^^לא נכון בשיט ואני באמת לא מבינה מה הבעיות^ שלך
אומנם זה נשמע מאוד לא מכבד, אבל פשוט להפסיק להאכיל אותם.
רק בשר
שאריות, טונה
שואל השאלה:
^^למה בדיוק? אנ וזה לא יקרה
לא זה לא המצב, הטבע שלהם זה לטרוף. אין מה לעשות, הם לא אמורים להיות כל כך הרבה.
אין לי מושג אבל נעצתי!!! כל הכבוד לכן!!
שואל השאלה:
^^ויופי שככה זה הטבע שלהם, זה החיים שלהם.
אתה זוכר מי נמצא מתחת לטורפי על נכון?
וזה לא רק אצל חתולים ככה אז אין לך מה לדבר על זה
אין לך סיבה ממשית להאכיל אותן. בשביל מה? את סתם מבזבזת כסף זה לא שהם מודעים לכך ומוסרים לך תודה. ככה או ככה הם ימותו בשלב מוקדם ואת לא אלוהי המוסר. תעשי מה שאת רוצה אבל באמת שאין לך סיבה להאכיל אותן
כל עוד זה קורה בטבע, זה חלק מהאיזון, החתולים הם לא חלק מהטבע, והאחלתם רק פוגעת. אם כמה שכואב הלב, האכלתם פוגעת בטבע. אין בעיה עם לגדל חתול אחד, אבל להאכיל כמות גדולה של חתולים בצורה לא מבוקרת זה הורס את הטבע.
שואל השאלה:
^^יש סיבה
תאמין לי שהם מודים מאוד ומבינים.
הם בסופו של דבר מחזירים לנו אהבה בדרך שלהם וזה ממש לא בזבוז כזף
וגם זה כמו שתגיד עכשיו למה להאכיל בני אדם אם בסופו של דבר כם ימותו?
שואל השאלה:
^^אין לך מושג מה אתה אומר
וזה ברור שהחתולים הם חלק מהטבע, אריה, נמר, אפילו חתול רגיל הם כולם ממשפחת החתולים, ומהטבע
זה הדבר היחיד שיש לי להגיד לך
מסכים איתך^^


תקשיבי את לא יוצאת צדיקה גדולה שאת מאכילה אותם. זה באמת בזבוז כסף תשקיעי את הכסף הזה ותביאי להומלסים לאכול מצידי
שואל השאלה:
^בסדר
הרי בסופו של דבר גם הומלסים ימוצו לא?
אין לכם הגיון לשניכם
חתול הבית זאת חייה מבויטת
שואל השאלה:
הדעה שלכם לא כלכך משנה משהו
בסופו של דבר אנחנו נמשיך את זה בין אם אתם אוהבים את זה או לא :)
כן אבל להומלסים יש מודעות. את באמת מעדיפה לתת אוכל לחתול ולא לחסר בית?
טוב זה כבר בעיה שלך
שואל השאלה:
^בעיה שלך אם כבר
ותאמין לי בחיים שלי אני מניחה שלא היה לך נסיון עם חתולים ובגלל זה אתה כלכך אנוכי
אני הייתי בדיוק כמוך האכלתי חתולים מתחת לבית של סבתא שלי. ועדיין אני לא מרגיש חשק עז להאכיל אותם
שואל השאלה:
אני אפסיק את השיחה פה, כי אני ממש בטוחה שאם אני אמשיך לדבר איתכם זה סתם מבזבז לי את הזמן, כי זה לא שאני אפסיק להאכיל אותם
רק פה להגיד שבעלי חיים יכולים להיות הרבה יותר חכמים מאיתנו, אז תאמין לי שהם כן מודעים והם מודים בדרכם. אם כבר יש בני אדם שלא מודעים.
שואל השאלה:
^צודק/ת
ואני ממש לא מבינה למה הם מתחילים לי פה פרזנטציה בזמן ששאלתי מה לתת להם
ולא האם לתת להם
שואל השאלה:
^^תפסיק לחפש לי כתבות כי אני גם ככה לא אקרא אותם, אותם הכתבות רובם לא נכונות
זה נשמע מדהים שאת מאכילה אותם
ושום דבר לא יקרה להם אם לא תאכילי אותם יום אחד, הם כנראה ימצאו אוכל במקום אחר :)
את חושבת מהרגש ולא מהמוח
שואל השאלה:
^^^לא אמרתי לך משהו?
ולא שאלתי האם להאכיל אותם או לא
שאלתי במה להאכיל
בערב (בסביבות 7-8) נפתחים הסופרים אז תוכלי לקנות
אנונימית
שואל השאלה:
^^^וואי שחרר ממני כבר מה נדבקת מה שורף לך שאנחנו מאכילות אותם זה הטבע שלהם ולא תשנה את זה
היית רוצה שלא יאכילו אותך עד שתמות? ^^^^
שואל השאלה:
^בחיי שאין לו הגיון
אני לבד בבית ואין מה לאכול,אשמח אם אני אוכל להצטרף לחתולים
שואל השאלה:
^שנמצא פתרון למצוא להם משהו קודם חח חחח חח
יש לי אם אתן צריכות
שואל השאלה:
^תודה אבל נראלי אנחנו גרות 80 שנה אחת מהשניה
סוג כלשהו של בשר שלא מזיק לחתולים.. כגון טונה או סרדינים ולרוב חתולים יסתדרו גם עם עוף
ותתעלמי ממי שמגיב לך שזה בזבוז כסף. די בטוחה שאם זה היה בן אדם אף אחד לא היה אומר לך שזה בזבוז כסף. כל הכבוד שאתן מאכילות אותם 3>
היי אליסושש
שואל השאלה:
^אגם???
שואל השאלה:
^^^תודה רבה לךך!! :))
כןכןכן אגם
וואו זה מדהים
לא לא לא טונה!!! אם את מאכילה אותם טונה אז רק פעם ב...
טונה שמגישים לבני אדם שונה מהטונה המיוחדת שמגישים לחתולים בפחיות שלהם, לטונה של בני אדם אין את המרכיבים שחתולים צריכים, לכן האכלה קבועה של טונה יכולה להביא לתת תזונה ומחסור בויטמינים מסוימים אצל החתול. בנוסף האכלה מרובה של טונה עלולה לגרום להרעלת כספית אצל החתול, כי בטונה יש כמות קטנה של כספית והרבה טונה = הרבה כספית.
האופציה הכי טובה אם אין לך אוכל לחתולים היא בשר נא (חוץ מדגים), כל מי שאומר משהו אחר לא מבין כלום. זה האוכל שחתולים "תכנתו" לאכול, לכן הגוף שלהם מסוגל לעכל בשר נא לעומת בני האדם. פחות ממליצה על שאריות של עוף או בשר אחר כי זה שומני ולרוב יש שם תבלינים וחלק מהתבלינים מסוכנים לחתולים (אם את יודעת באילו תבלינים הכנתם את העוף עדיף לקרוא באינטרנט אם הם מסוכנים עבור חתולים). בשום פנים ואופן לא מוצרי חלב, חתולים רגישים מאוד ללקטוז, החתול שלי היה משלשל מחתיכה פיצית של גבינה צהובה.
שואל השאלה:
^מבחינת הטונה כןכן זה חד פעמי פשוט נגמר לנו האוכל אבל מחר נקנה חדש
חד פעמי זה בסדר גמור! התכוונתי רק לא לתת להם באופן קבוע, זה עלול להזיק :)
שואל השאלה:
^כןכן
קוטג'
לחם רטוב
פסטרמה
אנונימית
כל הכבוד לכן!!! תביאו להם מוצרי בשר?
זה כבר לא רלוונטי חברים.
אנונימית
"מה זה לא צודק? הם פוגעים במחרסמים, לטאות, נחשים, ציפורים ועוד הרבה בעלי חיים שחשובים לאיזון הביולוגי."
אתה טועה ומטעה
חתולי רחוב חיוניים מאוד.
הם הורגים חולדות, ג'וקים, וכל מיני מזיקים שיכולים להפיץ מחלות ובגלל זה חשוב לשמור על חתולי הרחוב.
וגם הם חמודים מאוד (:
חח הדילאי
שואל השאלה:
^אכן!!