86 תשובות
כנראה שהיום נולד תינוק בעזה.
אתה תומך בלהרוג אותו?
במידה ולא, ברכותיי, אתה מסכים שיש בלתי מעורבים.
אתה תומך בלהרוג אותו?
במידה ולא, ברכותיי, אתה מסכים שיש בלתי מעורבים.
איימו עליהם אני בטוח
שואל השאלה:
^^כן אני תומך בלהרוג את כולם שם איך אני?
^^כן אני תומך בלהרוג את כולם שם איך אני?
אנונימי
^^במקרה הזה, המתודולוגיה המוסרית שלך שונה מאוד מזו של כל אחד שחושב שיש שם בלתי מעורבים. מכל אחד שמסרב לתמוך בהרג תינוקות.
^עוד 20 שנה זה לא עכשיו. אם חמאס יובס לפני והוא לא יחונך על דרכיו המצב יהיה שונה.
^עוד 20 שנה זה לא עכשיו. אם חמאס יובס לפני והוא לא יחונך על דרכיו המצב יהיה שונה.
שואל השאלה:
^אתה חושב שיש שם חפים מפשע?
^אתה חושב שיש שם חפים מפשע?
אנונימי
עזוב מי שאומר את זה יש לו בעיה במוח אני רצינית
^^אני מצטער, אבל זו באמת לא עובדה.
כדי להימנע ממחלוקות, נתתי את הדוגמה הברורה ביותר והכי פחות שנויה במחלוקת. והיא תינוק שנולד לפני כמה שעות.
אני לא מצליח להעלות על דעתי שום מצב בו יש להרוג ללא רחמים תינוק שנולד לפני כמה שעות, ואין לו אפילו את היכולת הקוגניטיבית להבין מה זה יהודים או מה זה רצח.
בהחלט ייתכן שאחוז העזתים שתומכים ברצח יהודים גבוה מאוד. אבל האוכלוסייה העזתית היא אוכלוסייה עצומה בגודלה של 2.3 מיליון איש. היא כוללת כמה עשרות אלפי תינוקות שלא יודעים מה זה רצח, זקנים שלא יכולים לעשות כלום, נשים עזתיות ואזרחים שנחטפו ועונו בידי החמאס.
לתמוך ברצח חסר הבחנה של כולם זה לא מתקבל.
חיילי צה"ל מצאו הקלטות במהלך התמרון של איך חמאס מענה את האוכלוסייה העזתית לתמוך בו. שמעתי בעצמי הקלטה של אישה עזתית אומרת לבעלה כמה היא שמחה על מותו של הנייה ומקווה שסינוואר יהיה הבא בתור, מרוב שהם לא סבלו אותו. ראיתי בעצמי סרטון של עזתי (צולם בידי חיילי צהל) שאומר שחמאס הוא האויב מספר 1 של העזתים והפלסטינים - לא היהודים.
בתחילת המלחמה ראינו איך כשצהל תמרן בבית החולים שיפאא', חולים עזתים ששהו במקום אמרו שהם מתחננים בפני צה"ל שיישאר שם. כי הם מעדיפים אותו על פני שלטון החמאס. לנו, כישראלים, מאוד קל להבין למה.
בלתי מעורבים קיימים, וזו העובדה היבשה בשטח. שוב, אין מה לחזור על זה שרוב העזתים תומכי חמאס. סביר שזה המצב ולא התנגדתי לרגע לאמירה הזו.
כדי להימנע ממחלוקות, נתתי את הדוגמה הברורה ביותר והכי פחות שנויה במחלוקת. והיא תינוק שנולד לפני כמה שעות.
אני לא מצליח להעלות על דעתי שום מצב בו יש להרוג ללא רחמים תינוק שנולד לפני כמה שעות, ואין לו אפילו את היכולת הקוגניטיבית להבין מה זה יהודים או מה זה רצח.
בהחלט ייתכן שאחוז העזתים שתומכים ברצח יהודים גבוה מאוד. אבל האוכלוסייה העזתית היא אוכלוסייה עצומה בגודלה של 2.3 מיליון איש. היא כוללת כמה עשרות אלפי תינוקות שלא יודעים מה זה רצח, זקנים שלא יכולים לעשות כלום, נשים עזתיות ואזרחים שנחטפו ועונו בידי החמאס.
לתמוך ברצח חסר הבחנה של כולם זה לא מתקבל.
חיילי צה"ל מצאו הקלטות במהלך התמרון של איך חמאס מענה את האוכלוסייה העזתית לתמוך בו. שמעתי בעצמי הקלטה של אישה עזתית אומרת לבעלה כמה היא שמחה על מותו של הנייה ומקווה שסינוואר יהיה הבא בתור, מרוב שהם לא סבלו אותו. ראיתי בעצמי סרטון של עזתי (צולם בידי חיילי צהל) שאומר שחמאס הוא האויב מספר 1 של העזתים והפלסטינים - לא היהודים.
בתחילת המלחמה ראינו איך כשצהל תמרן בבית החולים שיפאא', חולים עזתים ששהו במקום אמרו שהם מתחננים בפני צה"ל שיישאר שם. כי הם מעדיפים אותו על פני שלטון החמאס. לנו, כישראלים, מאוד קל להבין למה.
בלתי מעורבים קיימים, וזו העובדה היבשה בשטח. שוב, אין מה לחזור על זה שרוב העזתים תומכי חמאס. סביר שזה המצב ולא התנגדתי לרגע לאמירה הזו.
אתה וכל הקיצוניים הימנים צריכים טיפול,אתם לדעתי לא שונים מנאצים,מבחינתכם לרצוח כל מי שלא כמוכם גם אם זה תינוקות ילדים או אנשים בלתי מעורבים
אנונימי
^ התינוק הזה יגדל ונורא ירצה להרוג את הילדים שלך, איך אני איתך?
אתה יודע שלעוברים שעדיין לא נולדו ומאבחנים להם תסמונת של רוצחים סידרתיים עושים להם הפלה על המקום מבלי שהם מכירים את התינוק, שילדים עזתים זה אותו דבר ולהם ספיציפית לא עושים להם את זה. וכל מה שאתה קראת זה פייק ניוז חד משמעית. ראיתי כתבה של הציבור והם חד משמעית הראו כמה אנשים שמה "לא" רוצים את חמאס , עד כדאי כך שהם מתפללים ששיבעה לאוקטובר יחזור .
אתה יודע שלעוברים שעדיין לא נולדו ומאבחנים להם תסמונת של רוצחים סידרתיים עושים להם הפלה על המקום מבלי שהם מכירים את התינוק, שילדים עזתים זה אותו דבר ולהם ספיציפית לא עושים להם את זה. וכל מה שאתה קראת זה פייק ניוז חד משמעית. ראיתי כתבה של הציבור והם חד משמעית הראו כמה אנשים שמה "לא" רוצים את חמאס , עד כדאי כך שהם מתפללים ששיבעה לאוקטובר יחזור .
לפי ההיגיון הזה הנאצים עשו ליהודים שואה,המחשבה שכל בן אדם עצם היותו מוסלמי או עזתי צריך להירצח זה פשוט הזוי ולא נורמלי,צריך לעשות הרבה שינויים בעזה אבל לא רצח עם
אנונימי
^ שמע אנשים שהם שמה בעד הם או שעוזרים למודיעין של הישראלי או שהם פשוט לא חיים שמה אחה במקום אחר.
אחרי זה אנשים בחול קוראים את החרא הזה ואתם מתפלאים למה שונאים אותנו בעולם,רק שזה נגדנו זה גזענות אה
אנונימי
יש על הצבא להילחם בצבא האויב ואף לכבוש את השטח שלו מכיוון שכעת הוא מחנה ליצירת מחבלים (חינוך, תרבות, וכו') ולהימנע מלהרוג את האחרים; לא מכך שהם חפים מפשע, אלא מכך שאינם האויבים המיידיים מבחינה מלחמתית.
^ האנשים בחול גם קוראים סקרים בויקפדיה באיזה מקום נמצאים הכי הרבה אנטישמים בעולם , ואז מחליטים אם לשפוט אותנו או לא ( ומדובר דרך אגב 97 וכמה אחוזים מכלל האוכלוסייה ששונאת יהודים ) .
^^^
^^ תשימו לי כמה מינוסים שצריך , על עובדות אי אפשר להתערב איתם.
אבל את מבינה שברגע שאתם כותבים דברים כאלה אתם מוכיחים להם שהם צודקים,שאנחנו פרא אדם מחפשים לרצוח כל אחד ואחד מהם למרות שזה לא ככה,הצבא שלנו מנסה להימנע מזה ולמנוע רצח של חפים מפשע
אנונימי
הם התחילו קודם כל , ואתה חושב שהם לא ככה ? גם הם ככה , לא מעניין לי מה העולם חושב , אנחנו חזקים גם כן בלעדיו .
ילדת חתולים.
זה לא פייק ניוז. צפיתי בסרטונים. אני זוכר איך נראה העזתי שאמר את זה. כתבתי את זה במפורש. גם שמעתי את ההקלטות. זה הכל היה ממקורות ודיווחים ישראליים.
שוב, הילד הזה לא יגדל לרצוח אותי אם חמאס יובס לפני. לא צריך לבצע רצח עם נקודה.
זה לא פייק ניוז. צפיתי בסרטונים. אני זוכר איך נראה העזתי שאמר את זה. כתבתי את זה במפורש. גם שמעתי את ההקלטות. זה הכל היה ממקורות ודיווחים ישראליים.
שוב, הילד הזה לא יגדל לרצוח אותי אם חמאס יובס לפני. לא צריך לבצע רצח עם נקודה.
אין את רואה אתם פשוט מנותקים מהמציאות,בלי העולם בלי ציוד נשקים ותמיכה לא היינו מגיעים למקומות האלה בכלל
אנונימי
בעזה יש מלא חפים מפשע
אנונימי
סלחו לי רבותיי,
אם היום נולד תינוק בעזה לטענתכם, מחר הוא כבר מחבל.
אל תייפיפו את המציאות.
אם היום נולד תינוק בעזה לטענתכם, מחר הוא כבר מחבל.
אל תייפיפו את המציאות.
בעזה אין חפים מפשע
אין שם אנשים חפים מפשע. עובדה שיש סרטון ביוטיוב שמלמדים בגן בעזה להרוג יהודים. ואני מוכן לשלוח פה את הלינק אם תרצו
^^^זה לא לטענתנו, זה עובדתית קרה, בסבירות של 99 אחוז. יש בעזה 2.3 מיליון עזתים.
מחר הוא לא יגדל להיות מחבל, זה ייקח לפחות כמה שנים עד שתינוק יתחיל להבין קוגניטיבית מה זה רצח.
מחר הוא לא יגדל להיות מחבל, זה ייקח לפחות כמה שנים עד שתינוק יתחיל להבין קוגניטיבית מה זה רצח.
^אחי צריך למחוק את עזה ולחזור להתיישב שם כמו שהיה לפני ההתנתקות. מי שלא טוב לו יום רע לו!
ומזעזע שגם אחרי השביעי לעשירי אנשים עדיין יושבים שיש חפים מפשע בעזה
אני בשוק שעדיין יש כאן אנשים שמרחמים על האויב
אתם מזעזעים
תגידו שאנחנו כמו הנאצים תגידו מה שבאלכם
אבל מי שמרחם על העזתים מעיד עליו כמפלצת
אתם מזעזעים
תגידו שאנחנו כמו הנאצים תגידו מה שבאלכם
אבל מי שמרחם על העזתים מעיד עליו כמפלצת
^^^אין לי זמן לניסיונות ניגוח. כשיהיו לך טענות ענייניות ורציניות במקום אמונה כזו עיוורת ולא רציונלית אתה מוזמן לדון.
אני לא יודע מי אומר את זה אני לא מכיר אף אחד כזה (אני יודע שיש אבל לא נראה לי הרבה (מי מספיק דפוק )) וגם מי מתפלל שיש איזה משהו שאומר שלא צריך להרוג את הילדים ושיכנס איזה ילד בן 10 אם אקדח לבית שלו ואז הוא יבין איזה כינוך הילדים האלה מקבלים
אני לא מבין את ההגיון הזה פועל לך בראש
זה הוכחות 101 זה שיש הרבה שתומכים בטענה שלך לא אומר שהטענה שלך נכונה חח אתה מבין שיש הרבה יותר אנשים שם ממה שאתה רואה והסיבה שאתה גם רואה רק את האנשים שגורמים לדעה שלך להישמע נכונה זה כי המידייה מכורה ומראה לך בדיוק מה שאתה רוצה לדאות ודרך אגב זה נכון לגבי כולם כולנו רואים במידייה רק מה שאנחנו רוצים לראות כי ככה זה עובד
החוכמה פה זה להבין שיש יותר ממה שאתה רואה בחדשות
זה הוכחות 101 זה שיש הרבה שתומכים בטענה שלך לא אומר שהטענה שלך נכונה חח אתה מבין שיש הרבה יותר אנשים שם ממה שאתה רואה והסיבה שאתה גם רואה רק את האנשים שגורמים לדעה שלך להישמע נכונה זה כי המידייה מכורה ומראה לך בדיוק מה שאתה רוצה לדאות ודרך אגב זה נכון לגבי כולם כולנו רואים במידייה רק מה שאנחנו רוצים לראות כי ככה זה עובד
החוכמה פה זה להבין שיש יותר ממה שאתה רואה בחדשות
אנונימי
אתה מדבר אלי???
אין חפים מפשע בעזה
אין חפים מפשע שם וגם אם יש הם נגדנו...
שהיינו בציר החוף אחרי שכבשנו את ציר נצרים וךפני זייתון וסעדזייה נסע לעברנו במהירות רכב עם אישה וילד לידה (ילד בן 10 בערך) קיצר אנחנו התחלנו לירות על הרכב מאג ופרקו מהרכב מאחורה 3 מחבלים אחד עם קלאצ אחד עם rpg ואחד עם מטען הצמדה, שהיינו בחאן יונס אז מצאנו אישה קשורה ומוכה תחקרנו אותה בערבית ושאלנו אותה מה הסיפור...
היא אמרה שחמאס לקח מדים של צהל עושה בה מעשים סדום ועמורה, פיצץ אותה מכות וכל זה הוא מצלם שולח לעולם כאילו צהל זה שעשה את זה...
בכל בית שנכנסו היה תמונה של פלסטין השלמה, קוראן וכתובות של מוות ליהודים ולציונים...
מלא ילדים העבירו תחמושת, עשו מולנו הסחות...
בכל בית ספר/גן ילדים/ בית חולים ידענו שיהיה מלחמה קשה כי יש שם כמויות של נשק מנהרות מארבים וכו' הם אשכרה היו משתמשים בהם...
בכל בית שהיינו מחפשים נשקים תמיד היינו הולכים למיטות ילדים כי תמיד שמה היה מוכבה הקלאצ או האמלח...
בכל בית יש תמונות של הילדים עם נשקים ועם בגדים של חמאס/הגיאהד וכו'..
עם ישראל חייב להפסיק לחיות בסרט ולצאת מהקונספציה של שלום/שיש כאלה שלא רוצים לפגוע בנו..
תמיד ירצו לפגוע בנו וזה לא חדש זה כבר 2000 שנה ששונאים את היהודים לא משנה איפה, הם זה לא אנחנו הם לא רחמנים גם על עצמם ןבטוח שעלינו..
וזה עוד לפני שדיברתי על ה7.10 ששמה נכנסו ילדים זקנים נשים רק בשביל לבזוז ולרצוח, אשכרה אנשים שהיו משלמים להם בישובים ונתנו להם עבודה הראו למחבלים מאיפה להיכנס...
קיצר שיהיה רק טוב ואם אנחנו לא נילחם על שלנו ונעשה הכל אנחנו לא ניהיה פה..
ואין חפים מפשע שם (אולי אולי טיפה המתנגדים לחמאס אבל זה אולי 2 אחוז לפחות בפומבי, וכל עוד שזה המצב צריך להמשיך לכתוש אותם)
אז מחילה שזה ארוך אבל פרקתי...
שהיינו בציר החוף אחרי שכבשנו את ציר נצרים וךפני זייתון וסעדזייה נסע לעברנו במהירות רכב עם אישה וילד לידה (ילד בן 10 בערך) קיצר אנחנו התחלנו לירות על הרכב מאג ופרקו מהרכב מאחורה 3 מחבלים אחד עם קלאצ אחד עם rpg ואחד עם מטען הצמדה, שהיינו בחאן יונס אז מצאנו אישה קשורה ומוכה תחקרנו אותה בערבית ושאלנו אותה מה הסיפור...
היא אמרה שחמאס לקח מדים של צהל עושה בה מעשים סדום ועמורה, פיצץ אותה מכות וכל זה הוא מצלם שולח לעולם כאילו צהל זה שעשה את זה...
בכל בית שנכנסו היה תמונה של פלסטין השלמה, קוראן וכתובות של מוות ליהודים ולציונים...
מלא ילדים העבירו תחמושת, עשו מולנו הסחות...
בכל בית ספר/גן ילדים/ בית חולים ידענו שיהיה מלחמה קשה כי יש שם כמויות של נשק מנהרות מארבים וכו' הם אשכרה היו משתמשים בהם...
בכל בית שהיינו מחפשים נשקים תמיד היינו הולכים למיטות ילדים כי תמיד שמה היה מוכבה הקלאצ או האמלח...
בכל בית יש תמונות של הילדים עם נשקים ועם בגדים של חמאס/הגיאהד וכו'..
עם ישראל חייב להפסיק לחיות בסרט ולצאת מהקונספציה של שלום/שיש כאלה שלא רוצים לפגוע בנו..
תמיד ירצו לפגוע בנו וזה לא חדש זה כבר 2000 שנה ששונאים את היהודים לא משנה איפה, הם זה לא אנחנו הם לא רחמנים גם על עצמם ןבטוח שעלינו..
וזה עוד לפני שדיברתי על ה7.10 ששמה נכנסו ילדים זקנים נשים רק בשביל לבזוז ולרצוח, אשכרה אנשים שהיו משלמים להם בישובים ונתנו להם עבודה הראו למחבלים מאיפה להיכנס...
קיצר שיהיה רק טוב ואם אנחנו לא נילחם על שלנו ונעשה הכל אנחנו לא ניהיה פה..
ואין חפים מפשע שם (אולי אולי טיפה המתנגדים לחמאס אבל זה אולי 2 אחוז לפחות בפומבי, וכל עוד שזה המצב צריך להמשיך לכתוש אותם)
אז מחילה שזה ארוך אבל פרקתי...
^^^פניתי לשואל השאלה לא קראתי את הדיון שהיה לפני
סליחה אם היה בלבול
סליחה אם היה בלבול
אנונימי
מה שהוא אמר^^
אתה צודק רצח
אני גזענית לערבים ולא מתביישת בזה
בעייני תינוק שהרגע נולד בעוד כמה שנים ילמדו אותו איך לרצוח יהודים
עדיף להרוג אותם
אני גזענית לערבים ולא מתביישת בזה
בעייני תינוק שהרגע נולד בעוד כמה שנים ילמדו אותו איך לרצוח יהודים
עדיף להרוג אותם
^ בדיוק
אתם ברצינות מעודדים רצח תינוקות^?
זה הזוי ולא דבר סביר בכלל לא משנה של מי התינוק
זה הזוי ולא דבר סביר בכלל לא משנה של מי התינוק
אנונימי
^ ואתה מעודד למחבלים לגדל מחבלים ?
^אבל את פשוט מחליטה בשבילו את הגורל שלו וזה פשוט לא עובד ככה זה שאת החלטת שבסוף הוא ירצח ישראלים כי הרבה מהאנשים שמסביבו עושים את זה לא אומר שמגיע לך הזכות להרוג אותו
אנונימי
כן אנחנו מעודדים הם תינוקות שהולכים להיות רוצחים
^^ איי איי איי לך תנסה למצוא חן בעיני ערבי הוא יהיה איתך סבבה עד הרגע שתעצבן אותו והוא יהרוג אותך בלי לחשוב פעמיים
אני מניח שיש חפים מפשע בעזה כמו שיש מחבלים בארץ
אבל החפים מפשע היחידים שאכפת לי מהם אלה החטופים
כל השאר לא מעניין אותי מה יקרה להם
אבל החפים מפשע היחידים שאכפת לי מהם אלה החטופים
כל השאר לא מעניין אותי מה יקרה להם
זה כמו שאפשר להגיד שלהרוג את כל התינוקות הישראלים כי הם כולם הולכים להתגייס לצבא כנראה ולפי כמות המלחמות שישראל הייתה באמת וממשיכה יש סיכוי גבוהה שאותו תינוק הולך להרוג אנשים בהמשך
זה נראה לכם סביר? ברור שלא זה הזוי ומשוגע לחלוטין זה שיש סיכוי מסויים גם אם גבוה שמישהו יגדל וירצח מישהו לא אומר שצריך להרוג אותו זה אמירה הזויה
אתם מבינים שאחוז יחסית גבוהה מהאנשים שנולדים הולכים לפגוע באנשים מתישהו זה לא אומר שמותר לכם להחליט בשבילהם את הנסיבות של החיים שלהם
זה נראה לכם סביר? ברור שלא זה הזוי ומשוגע לחלוטין זה שיש סיכוי מסויים גם אם גבוה שמישהו יגדל וירצח מישהו לא אומר שצריך להרוג אותו זה אמירה הזויה
אתם מבינים שאחוז יחסית גבוהה מהאנשים שנולדים הולכים לפגוע באנשים מתישהו זה לא אומר שמותר לכם להחליט בשבילהם את הנסיבות של החיים שלהם
אנונימי
^^^על מה את מדברת יש לי חברים ערבים ואני מכיר מלא ערבים זה שאת חיה בחברה סגורה לא אומר כלום
אנונימי
^^ מתחילה לחשוב שאתה פשוט ערבי לכן אתה מגן על העם שלך
ולמה אתה על אנונימי, אני אגיד לך למה כי אין לך ביצים לומר את זה בלי אנונימי כי אנחנו חדמש צודקים
ולמה אתה על אנונימי, אני אגיד לך למה כי אין לך ביצים לומר את זה בלי אנונימי כי אנחנו חדמש צודקים
בטח אתה ערבי אין הסבר אחר
לא אנילא ערבי אני יהודי והנה לא אנונימי כאילו זה באמת משנה משהו
^^^^הילדים שלנו הולכים להגן על המידה שלהם, והתינוקות ששם לומדים להרוג יהודים, ויש ביניהם הבדל עצום אם אתה לא מבין.
^^^סגור אז לך להתיידד עם ערבים נראה תוך כמה זמן יהרגו אותך
^^^אבל אתם מבינים שזה הכל המידייה מאכילה אתכם אין לכם באמת מושג איך אנשים שם רואים את ישראל ואותנו כל מה שאתם יודעים זה את התמונות של הגרועים ביותר מביניהם שהמדייה רוצה שתראו
אנונימי
^^ניסוי מדעי .
^^^ חח את מבינה שאני מכיר הרבה מאוד ערבים זה פשוט לא עובד ככה בנאדם לא פשוט יהרוג אותך ככה
בהרבה מקומות בישראל יש הרבה יותר סיכוי שתיפגע מישראל מאשר ערבי
בהרבה מקומות בישראל יש הרבה יותר סיכוי שתיפגע מישראל מאשר ערבי
אנונימי
^^^ כן, אבל ממש. מאוד נדיר אפשר לראות שהעזתים מבקשים שירחמו עליהן.
^^ כנראה שיש להם רווח מזה שאת חברה שלהם אבל ברגע שתעשי משהו שפחות ימצא חן בעיניהם מהר מאד תראי את מותך
זה השמאלנים האלה אין לתאר
^^^תגידי מישהו פגע בך? ברצינות? כאילו לא בקטע רע אני רציני את מן הסתם לא חייבת לענות אם התשובה היא באמת כן אבל ברצינות כי אם מישהו פגע בך זה באמת לגיטימי להרגיש את מה שאת מרגישה ואני לא מאשים ברור אבל התפיסת עולם הזאת של הם רק רוצים לנצל אותי זה פשוט מטומטם ולא בריא
ואם זה איזה משהו אישי שאת עוברת אני כמובן לא אגיד כלום
אבל אם זה פשוט התפיסת עולם שלך באמת אני מרגיש רע בשבילך כי העולם פשוט לא נראה ככה וזה עצוב לראות שאנשים באמת מרגישים ככה ואני מקווה בשבילך שבעתיד את
תראי שיש יותר מרק אנשים שרוצים לפגוע בך
ואם זה איזה משהו אישי שאת עוברת אני כמובן לא אגיד כלום
אבל אם זה פשוט התפיסת עולם שלך באמת אני מרגיש רע בשבילך כי העולם פשוט לא נראה ככה וזה עצוב לראות שאנשים באמת מרגישים ככה ואני מקווה בשבילך שבעתיד את
תראי שיש יותר מרק אנשים שרוצים לפגוע בך
אנונימי
למי כתבת?^
למי שכתבה שהם עושים רווח מהקשר ויהרגו אותי בהמשך
אנונימי
^^^ רצחו מלא מהאחים שלי
אנסו את אחיות שלי
זה מספיק?
אנסו את אחיות שלי
זה מספיק?
^ אבל כל המעשים האלו אף אחד מהתינוקות שנולדו לא עשה
אני לא אומר שמי שעשה את זה הוא בסדר ממש ממש לא כל מי שביצע מעשים כאלה הוא חלק מארגון טרור וכן בהרבה מקומות אני מסכים איתכם לגביהם
אבל התינוקות שעכשיו נולדים במקרה שם לא עשו לך כלום
אז כן המלחמה הזאת מזעזעת והאנשים בחמאס שרוצחים ואונסים ישראלים אין להם מקום בעולם הזה כי זה טרוריסטים מבחילים אבל זה לא אומר שמגיע לכם לשפוט כל תינוק שנולד שם במקרה לגזר דין מוות
אני לא אומר שמי שעשה את זה הוא בסדר ממש ממש לא כל מי שביצע מעשים כאלה הוא חלק מארגון טרור וכן בהרבה מקומות אני מסכים איתכם לגביהם
אבל התינוקות שעכשיו נולדים במקרה שם לא עשו לך כלום
אז כן המלחמה הזאת מזעזעת והאנשים בחמאס שרוצחים ואונסים ישראלים אין להם מקום בעולם הזה כי זה טרוריסטים מבחילים אבל זה לא אומר שמגיע לכם לשפוט כל תינוק שנולד שם במקרה לגזר דין מוות
אנונימי
זה לא משנה כמה נשים וזקנים תומכים בחמאס כי הם גם ככה לא יוכלו להוציא שום דבר לפועל. לא כל הילדים גדלים להיות מחבלים. יש 20 ומשהו אלף מחבלים בחמאס ועוד כמה אלפים בארגוני טרור אחרים מתוך מעל 2 מיליון אזרחים. גם אם מישהו תומך בחמאס ו"חילק סוכריות" כמו שאתם מאוד אוהבים להגיד זה לא הופך אותו למטרה לגיטימית. המטרה היחידה הלגיטימית היא מחבלים.
^^ אתה מפספס את הנקודה שהתינוק החסר ישע הזה עוד כמה שנים ירצח ויאנוס בדיוק כמו אחים שלו
וכן גם אני מכיר אנשים שנכנסו לעזה ושגם אני רואה את כל החטופים והחטופות שעוברים דברים הזויים ואני שונא לראות את זה ואני שונא שהם עוברים את זה
אבל בשום שום צורה זה לא אומר שיש לי את
הזכות לטרגט תינוק רנדומלי שבמקרה נולד בעזה ולהגיד אתה גזר דין מוות כי נולדת שם
אבל בשום שום צורה זה לא אומר שיש לי את
הזכות לטרגט תינוק רנדומלי שבמקרה נולד בעזה ולהגיד אתה גזר דין מוות כי נולדת שם
אנונימי
אנונימי אחשלי היקר..
אם יש משהו שאתה חייב לדעת על ערבים זה שהם שקרנים מספר אחד בעולם ואןמר לך מישהו שתפס איתם קו איוש..
לא אמרתי שכל הערבים רוצים להרוג אותנו המגד שלי היה דרוזי ז"ל והיה הדרוזי הכי יהודי שיש והכי גבר שיש..
אבל בעזה אין חפים מפשע ואם יש הם מעוד מעוד מעוטים..
תקרא את מה שכתבתי למעלה שם יותר מהרחבה..
אם יש משהו שאתה חייב לדעת על ערבים זה שהם שקרנים מספר אחד בעולם ואןמר לך מישהו שתפס איתם קו איוש..
לא אמרתי שכל הערבים רוצים להרוג אותנו המגד שלי היה דרוזי ז"ל והיה הדרוזי הכי יהודי שיש והכי גבר שיש..
אבל בעזה אין חפים מפשע ואם יש הם מעוד מעוד מעוטים..
תקרא את מה שכתבתי למעלה שם יותר מהרחבה..
אז במקום לרצוח אותו ולהות כמוהו, תכננו אותם, אתם במיילא שולטים בעזה לא
^^^^אבל אתה לא יודע את זה אתה החלטת את זה בהתבסס על העובדה שיש שם אנשים שעושים את זה
אין לך שום נתון שהמבטיח לך שזה מה שיקרה
אין לך שום נתון שהמבטיח לך שזה מה שיקרה
אנונימי
אבל העובדה שאתה אומר שיש מעטים כבר אומר שאתה מבין שאין לכם שום דרך לדעת למה התינוק הזה יגדל
אנונימי
אז תעשו את החשבון כי סבתא שלי למשל יש לה פיגועים של ישראלים מתחת לבית אז כן יש גם מקומות בישראל שרוב מי שנולד יהפוך למחבל (אומנם לא חמאס אני ממש ממש לא משווה) אבל תעשו את החשבון ליטרלי סבתא שלי הייתה מאוד קרובה להיפגע קשה בגלל מחבלים ישראלים מתחת לבית שלה. אז זה אומר שאותם אנשים שנולדו בסביבה הזאת צריכים למות? לא ברור שלא
אנונימי
תהרוג את עזה יכנס בכך העולם וכל מדינות ערב. לא כדי
לא קשור לנתון..
אני מספר מה ראיתי בעיניים, לא מהאינטרנט/מהרשת החברתית
בעיניים שלי ראיתי איך הם לוהטים לרצוח ולהשמיד כל דבר של יהודי
בכל בית יש תמונות של ילדים עם נשקים וזה כאילו במרכז הבית בגאווה, ברור שאם הם מחנכים אותם ככה הם ירצו להרוג אותנו
תקרא מה שכתבתי למעלה, אני יודע שזה ארוך אבל אני מספר מה חוויתי בעצמי...
אני מספר מה ראיתי בעיניים, לא מהאינטרנט/מהרשת החברתית
בעיניים שלי ראיתי איך הם לוהטים לרצוח ולהשמיד כל דבר של יהודי
בכל בית יש תמונות של ילדים עם נשקים וזה כאילו במרכז הבית בגאווה, ברור שאם הם מחנכים אותם ככה הם ירצו להרוג אותנו
תקרא מה שכתבתי למעלה, אני יודע שזה ארוך אבל אני מספר מה חוויתי בעצמי...
מה אתה רוצה לעשות עם זה
קיצר מה שאני אומר זה חמאס זה ארגון טרור מבחיל שצריך להיכחד אבל בדיוק כמו שלחמאס אין זכות להרוג חפים מפגע גם לנו אין
והתינוק שעכשיו נולד שם (גם אם יש סיכוי כלשהו שיהפוך למחבל) הוא בינתיים חפים מפשע ולאף אחד מאיתנו אין זכות להרוג אותו כמו שלהם אין זכות להרוג אותנו
והתינוק שעכשיו נולד שם (גם אם יש סיכוי כלשהו שיהפוך למחבל) הוא בינתיים חפים מפשע ולאף אחד מאיתנו אין זכות להרוג אותו כמו שלהם אין זכות להרוג אותנו
אנונימי
נכון זה כמו להרוג גרמנים כי השכנים שלהם היו נאצים
^^התינוקות והילדים שכולם אמרו עליהם שהם חפים מפשע במלחמת צוק איתן הם אותם הילדים ותינוקות שעשו את הטבח ב 7.10
תתעורר למציאות ותפסיק להגן עליהם
כל עוד הם חיים שם הם יגדלו להיות מחבלים גם בתור ילדים הם כבר חושבים ככה
תתעורר למציאות ותפסיק להגן עליהם
כל עוד הם חיים שם הם יגדלו להיות מחבלים גם בתור ילדים הם כבר חושבים ככה
מה לעשות לא משנה מה אנחנו עושים זה יקרה שוב עוד 10 שנים
להעיף אותם זה הפיתרון היחידי והתיישבות יהודית...
נעיף אותם למדינות שאמרו שהם מסכנים (ככה הם גם לא יהיו במצור)
נעשה מבצע אמץ פלסטנאי;)
נעיף אותם למדינות שאמרו שהם מסכנים (ככה הם גם לא יהיו במצור)
נעשה מבצע אמץ פלסטנאי;)
יופי מה תעשה עם לבנון וסוריה?
לבנון זה הייתה מלחמה מאוד שונה כי לא היה לך חטופים והם ישר ברחו והטוואי מאוד שונה והם לא חיים בצפיפות
וסוריה התפרקה מעצמה..
בגדול מה שצריך לעשות איתם שברגע שיש את האיום הכי קטן/הטיל הראשון שהם יורים להאשים את המדינה שלהם ולא את הארגון טרור שאצלם, המדינה שלהם צריכה לשמור עליהם וזה באחריותה!!
אם הם לא יכול לשמור עליהם אנחנו נילחם עם המדינה!!
בזמנו שאריק שרון היה אלוף היה פיגוע שיצא משדה, אריק שרון בא ואמר ישר לשרוף את השדה וכל שדה שממנה ייצא מפגע שורפים, מאז הערבים עצמם שמו שומרים על השדות והתעצבנו על המחבלים..
אנחנו אמורים לגרום שלא יהיה משתלם להיות מחבל שגם הערבים ישנאו אותם
וסוריה התפרקה מעצמה..
בגדול מה שצריך לעשות איתם שברגע שיש את האיום הכי קטן/הטיל הראשון שהם יורים להאשים את המדינה שלהם ולא את הארגון טרור שאצלם, המדינה שלהם צריכה לשמור עליהם וזה באחריותה!!
אם הם לא יכול לשמור עליהם אנחנו נילחם עם המדינה!!
בזמנו שאריק שרון היה אלוף היה פיגוע שיצא משדה, אריק שרון בא ואמר ישר לשרוף את השדה וכל שדה שממנה ייצא מפגע שורפים, מאז הערבים עצמם שמו שומרים על השדות והתעצבנו על המחבלים..
אנחנו אמורים לגרום שלא יהיה משתלם להיות מחבל שגם הערבים ישנאו אותם
נכון, רק להזכיר שלבנון תכננו לעשות 7 באוקטובר וזה היה נגמר הרבה יותר גרוע
לוחם לתמיד דבר ראשון אני רוצה להגיד כל הכבוד על הלחימה שלך ולהקיחת חלק שלך במלחמה אני גאה להכיר ולדבר איתך ואני ממש מעריך את מה שאתה עושה בשביל ישראל
פשוט כל הכבוד
החוויה שלך היא הזויה והזוי בכללי לשמוע ולראות דבר כאלה בטח ממקור ראשון
ואני מבין ושומע מה אתה אומר
אבל אני מצטער זה פשוט לא משנה את הדעה שלי שלכל חיים יש ערך ולכולם לפני הכל מגיע הזכות לבחור בחיים
אם הבנאדם גדל ובוחר בחמאס או בכל ארגון טרור אחר זה משהו אחר לגמרי
אבל יש לכולם את הזכות לבחור בחיים וכמו שאני בטוח שהמשפחה שלך גאה בך בטירוף לכל תינוק ערבי ישראלי גרמני צרפתי בריטי אמריקאי קנדי ספרדי וכל דבר אחר מגיע את הזכות לעשות משהו ולהיות שונה מגיע את הזכות לנסות לחיות
וכן גם אם יש סיכוי גבוה שהוא יהפוך למחבל יש גם סיכוי שהוא לא גם אם קטן זה סיכוי. ואני מבין שאנחנו בזמן מלחמה אז הרגשות חזקים. אבל תחשבו אם יש איזשהו ישוב בישראל שאנשים היו הופכים לפושעים שם הרבה. באמת הייתם רוצים לרצוח את כל היהודים שם? אז תחשבו רגע לעצמכם האם לרצוח את כולם שם זה באמת מה שאתם מאמינים בו, או שזה פשוט הגזענות שהמדייה מלמדת אותכם להאמין בה. כי כן יש שם הרבה מחבלים. אבל דבר אחד שאתה לומד כשאתה מתבגר בחיים מה שאני בטוח שהרבה מכם עשיתם ואולי שכחתם או שאתם לא מבינים כמה זה רלוונטי. זה שזה אף פעם לא כולם. לא משנה על מה אתם מדברים ובאיזה קונטקסט. זה אף פעם לא כולם.
פשוט כל הכבוד
החוויה שלך היא הזויה והזוי בכללי לשמוע ולראות דבר כאלה בטח ממקור ראשון
ואני מבין ושומע מה אתה אומר
אבל אני מצטער זה פשוט לא משנה את הדעה שלי שלכל חיים יש ערך ולכולם לפני הכל מגיע הזכות לבחור בחיים
אם הבנאדם גדל ובוחר בחמאס או בכל ארגון טרור אחר זה משהו אחר לגמרי
אבל יש לכולם את הזכות לבחור בחיים וכמו שאני בטוח שהמשפחה שלך גאה בך בטירוף לכל תינוק ערבי ישראלי גרמני צרפתי בריטי אמריקאי קנדי ספרדי וכל דבר אחר מגיע את הזכות לעשות משהו ולהיות שונה מגיע את הזכות לנסות לחיות
וכן גם אם יש סיכוי גבוה שהוא יהפוך למחבל יש גם סיכוי שהוא לא גם אם קטן זה סיכוי. ואני מבין שאנחנו בזמן מלחמה אז הרגשות חזקים. אבל תחשבו אם יש איזשהו ישוב בישראל שאנשים היו הופכים לפושעים שם הרבה. באמת הייתם רוצים לרצוח את כל היהודים שם? אז תחשבו רגע לעצמכם האם לרצוח את כולם שם זה באמת מה שאתם מאמינים בו, או שזה פשוט הגזענות שהמדייה מלמדת אותכם להאמין בה. כי כן יש שם הרבה מחבלים. אבל דבר אחד שאתה לומד כשאתה מתבגר בחיים מה שאני בטוח שהרבה מכם עשיתם ואולי שכחתם או שאתם לא מבינים כמה זה רלוונטי. זה שזה אף פעם לא כולם. לא משנה על מה אתם מדברים ובאיזה קונטקסט. זה אף פעם לא כולם.
אנונימי
^^אנונימי
מסכים איתך ובגלל שאני חושב שלכל אחד מגיע את הזכות לבחור אני אומר שצריך לעשות טרנספר ואם שזה נשמע הזיה (לפני המלחמה לא חשבתי ככה) זה יגרום להם לצאת המחשבות האינסופית על איך להשמיד אותנו וזה יגרום להם להיות במקום אחר בעולם..
היום כל ילד שנולד שם אין לו ברירה אלא להיות מחבל כי מגיל 0 מכניסים להם שזה הדבר הכי טוב והכי חשוב ומצלמים אותם עם נשקים ויש צעדות ברחוב קוראים למחבל נוחבות גיבור ויודעים שמי שיהרוג יהודי הוא המושיע וכו'
אין להם ברירה לא משנה מה יעשו...
ולכן אין ברירה במצב של מלחמה אתה לא יכול לחשוב פעמיים מי זה בסדר ומי זה לא אתה חייב לירות (ןעזוב את זה שצהל מפית כמויות של כרוזים שאומר להם להתרחק מאזור הלחיצה ולא יורים עליהם הומניטרי) מי שנמצא במרחב לחימה סופו למות!
החיים שלו לא יותר חשובים מחיים של חברים שלי שנפלו..
הם מלכים בתריגילים ושטויות הם יעשו הכל בשביל שלהרוג כמה שיו ר אצלנו ולא אכפת להם אם הם יסכנו את הילד שלהם, אז צר לי אם זה או אנחנו או התינוק זה אנחנו..
אם הייתי במעצר מסוכן באיוש והיינו נכנסים והתינוקמהיה מתחיל לבכות ולצרוח וזה היה גורם שניחשף באמצע גנין אז הייתי מצפה מעצמי/מלוחם לידי עם כל הכאב שבדבר לגמור את זה..
בסוף הם מעמידים אותנו בסוטאציות בכוונה של זה או אנחנו או הם, ולכן זה אנחנו!
אני לא נהנה מזה, זה אפילו עושה סיוטים אבל אין מה לעשות אחשלי
מסכים איתך ובגלל שאני חושב שלכל אחד מגיע את הזכות לבחור אני אומר שצריך לעשות טרנספר ואם שזה נשמע הזיה (לפני המלחמה לא חשבתי ככה) זה יגרום להם לצאת המחשבות האינסופית על איך להשמיד אותנו וזה יגרום להם להיות במקום אחר בעולם..
היום כל ילד שנולד שם אין לו ברירה אלא להיות מחבל כי מגיל 0 מכניסים להם שזה הדבר הכי טוב והכי חשוב ומצלמים אותם עם נשקים ויש צעדות ברחוב קוראים למחבל נוחבות גיבור ויודעים שמי שיהרוג יהודי הוא המושיע וכו'
אין להם ברירה לא משנה מה יעשו...
ולכן אין ברירה במצב של מלחמה אתה לא יכול לחשוב פעמיים מי זה בסדר ומי זה לא אתה חייב לירות (ןעזוב את זה שצהל מפית כמויות של כרוזים שאומר להם להתרחק מאזור הלחיצה ולא יורים עליהם הומניטרי) מי שנמצא במרחב לחימה סופו למות!
החיים שלו לא יותר חשובים מחיים של חברים שלי שנפלו..
הם מלכים בתריגילים ושטויות הם יעשו הכל בשביל שלהרוג כמה שיו ר אצלנו ולא אכפת להם אם הם יסכנו את הילד שלהם, אז צר לי אם זה או אנחנו או התינוק זה אנחנו..
אם הייתי במעצר מסוכן באיוש והיינו נכנסים והתינוקמהיה מתחיל לבכות ולצרוח וזה היה גורם שניחשף באמצע גנין אז הייתי מצפה מעצמי/מלוחם לידי עם כל הכאב שבדבר לגמור את זה..
בסוף הם מעמידים אותנו בסוטאציות בכוונה של זה או אנחנו או הם, ולכן זה אנחנו!
אני לא נהנה מזה, זה אפילו עושה סיוטים אבל אין מה לעשות אחשלי
הם בכלל נראו ממש שמחים מזה
איך זה קשור?
סתם אנשים שהביאו
איך זה קשור?
סתם אנשים שהביאו
^לוחם לתמיד, אני מסכים בכללי עם מה שאתה אומר על הreform לשיטת חינוך שם, למרות שאני לא בטוח כמה ריאליסטי זה. ואני ממש לא מזלזל בהחלטות של לוחמים במהלך קרב. מן הסתם זה דיון שונה לגמרי וזה לא קשור. אם במהלך קרב יורים בך ואתה יורה בחזרה ומישהו נקלע באש ונפגע או חס וחלילה מת כמובן שזה מזעזע אבל אין מה לעשות זה מלחמה ודברים נוראיים כאלה קורים במלחמה. ברור לי שאם זה מצב של חיים ומוות ויש תינוק בבית במצב שאתם כחיילים אין לכם ברירה אז זה מלחמה ככה זה עובד במלחמה יש כמויות של נפגעים גם כשלא הכרחי. מזעזע אבל זה קורה.
אבל אני מדבר ככלל כדי לענות על השאלה. לא כולם בעזה מחבלים, ולא לכולם *מגיע* למות. במלחמה מתים הרבה אנשים שגם לא מגיע להם למות ואני מבין את זה כמובן ואני ממש לא מזלזל בהחלטות שלך כחייל.
אבל אני מדבר ככלל כדי לענות על השאלה. לא כולם בעזה מחבלים, ולא לכולם *מגיע* למות. במלחמה מתים הרבה אנשים שגם לא מגיע להם למות ואני מבין את זה כמובן ואני ממש לא מזלזל בהחלטות שלך כחייל.
אנונימי