6 תשובות
שואל השאלה:
למה שאכתוב שהקאתי זה לא נכון וגם לא פחות גרוע

ולא רוצה לכתוב שלא הרגשתי טוב כי הוא יחשוב שאני חולה ושאני יכול להדביק אחרים
אנונימי
תכתוב שהקאת
פשוט תגיד לו שאתה ממש עם כאב בטן ולקחת כדור , קל בטן או כל דבר ומחכה שיעבור כי זה בלתי נסבל ואתה לא מסוגל לעלות כרגע לאוטובוס.
שלא הרגשת טוב
פשוט תרשום לו שהיית בנוחיות ובגלל זה איחרת
לי יש תסמונת מעי רגיז ותמיד הייתי פשוט אומרת למפקד את האמת שאני משלשלת ופיזית לא מצליחה לצאת מהשירותים והוא היה מבין