5 תשובות
ההתנהגות שלה פשוט לא מעוררת אמפתיה, למי זה נראה נכון זה שהבת שלה זרקה בהפגנה חפץ בוער לעבר קרשים דליקים מה שהצית אש גדולה שכמעט הציתה שוטר. או שהיא ניסתה לזרוק בקבוק זכוכית על אורח במשכן ואיימה לדקור אותו עם סכין, או שהיא אומרת לראש הממשלה שהוא סמרטוט והיא תנגב איתו את האסלה. לא שונאים אותה אבל ההתנהלות שלה פשוט לא נכונה, נכון שהיא במצב קשה אבל יש דרך להתנהל וכל המשפחות של החטופים במצב כזה קשה אבל לא ראיתי אף אחד חוץ ממנה שמתנהג בצורה כזאת.
היא לא צריכה לאחל מוות לראש הממשלה
זה נראה שהיא פועלת מתוך עצבים ודרישות שזה גורם לממשלה ולחלק מהעם לשנוא אותה, אם היא הייתה מבקשת בצורה יפה בלי צעקות וכל זה כבר היה יותר טוב וסיכוי גבוה יותר שייצא
אני אסביר לך, היא פשוט לא מעוררת אמפתיה. אנשים ספציפית יש להם משהו נגדה בגלל ההתנהגות שלה ומה שהיא משדרת. היא מראה פה בעיה נפשית רצינית ושהיא סתם בובה של הקפלניסטים.
קשה לאנשים לגלות אמפתיה כלפיה כי זה לא נראה שהיא עושה את הדברים מתוך רגש של אמא ובצורה שלא תפגע בבן שלה, אלא להפך, נראה שהיא פועלת משנאה, כלפי הממשלה (שאני שונאת בעצמי) והיא עושה נזק שספק אם הוא הפיך לבן שלה.
קשה לאנשים לגלות אמפתיה כלפיה כי זה לא נראה שהיא עושה את הדברים מתוך רגש של אמא ובצורה שלא תפגע בבן שלה, אלא להפך, נראה שהיא פועלת משנאה, כלפי הממשלה (שאני שונאת בעצמי) והיא עושה נזק שספק אם הוא הפיך לבן שלה.
אין לי מושג גם מי זו
באותו הנושא: