4 תשובות
מה אפשר לעשות? זה נוראי אבל מחפשים אותה
כן באמת עבר הרבה זמן ולא יודעים כלום מסכנה המשפחה
אנונימי
לא שכחו וגם אסור לשכוח כי זה סיפור מזעזע אבל אין שום התפתחות בסיפור ובתיק שלה ולא משנה כמה מחפשים לא מוצאים אותה
ככה זה במדינה שכל יום יש דרמה חדשה, ואני לא צוחקת פה.
זה עצוב אבל אין לנו הרבה מה לעשות.