5 תשובות
מתי ניסית לשלם?
כי זה צריך לעבור עיבוד לילה קודם
שואל השאלה:
היום 24 שעות אחרי שעברתי את הטסט
תדבר עם המורה לנהיגה
קוראים לאבוש
באותו הנושא: