5 תשובות
יש משהו ב-מה שאת אומרת
שואל השאלה:
קשה לי ליזום איתו שיחות
או לדבר איתו בכללי
ואני מרגישה רע
אנונימית
לרוב זה או שהופכים לזוג או שמתרחקים
נורמלי הוא הרס הכל האידיוט הזה
הגיוני