16 תשובות
לא
לא בכלל לא מוזר
לגיטימי לגמרי
מוזר
זה לא מוזר בכלל זה מהמם
שואל השאלה:
למה מוזר לדעתך? ^^
אנונימי
כי כאילו
אני זוכרת שלא הייתי בזוגיות וידידים היו שולחים לי הודעות הרבה והכל
או מדברים איתי במציאות
זה היה מוזר לי
בסוף הציעו לי לצאת...
לא מאמינה בידידים אני
שואל השאלה:
מבין מה את אומרת אבל אנחנו כמו אחים יש בינינו חיבור מאוד מיוחד, זה לא בקטע רומנטי או מיני
אנונימי
שואל השאלה:
יש לה בן זוג...
אנונימי
מה
אז לא הגיוני
אני והבן זוג שלי מדברים כל יום והרבה...
חשוד
שיהיה לה בן זוג היא די תשכח ממך
זה הטבע
לא אחי שיהיה לך בכיף
הגיוני לגמרי, אם אתה מתחבר למישהוא זה לא משנה אם הם זכר או נקבה
את בת 13^
לא מוזר בכלל
יש לי גם ידיד ממש טוב ואנחנו מדברים מלא כל היום כל יום ואין ביני לבינו כלום
^אוקיי ו...?