7 תשובות
ערבית ביולוגיה או פיזיקה ביולוגיה לדעתי (אם את יודעת שתלכי ללמוד משהו מדעי באוניברסיטה או לפחות רוצה להשאיר את זה כאופציה פתוחה פיזיקה זה ממש חשוב אומר מניסיון)
ובמגמת ביולוגיה לומדים מלא דברים (גוף האדם כולל תאים, צמחים, גנטיקה ועוד כל מני)
ובמגמת ביולוגיה לומדים מלא דברים (גוף האדם כולל תאים, צמחים, גנטיקה ועוד כל מני)
לדעתי תבחרי את המגמה שהכי מעניינת אותך ונראה לך שהכי תאהבי.
אני פחות ממליצה לבחור מגמה רק כי היא נחשבת "טובה" או "שימושית", כי אם לא באמת תהני ותתענייני יהיה לך קשה להתמיד ולהשקיע.
אישית קרימינולוגיה נשמע לי הכי מעניין
אני פחות ממליצה לבחור מגמה רק כי היא נחשבת "טובה" או "שימושית", כי אם לא באמת תהני ותתענייני יהיה לך קשה להתמיד ולהשקיע.
אישית קרימינולוגיה נשמע לי הכי מעניין
פסיכולוגיה לדעתי הכי מעניין
אבל כל אחד ומה שמעניין אותו
אבל כל אחד ומה שמעניין אותו
בעיקר על גוף האדם ותאים ומערכות שקיימות בגוף כמו הלב הדם, עצבים הורמונלית עיכול וכו. וגם אקולוגיה שזה על אבולוציה ועל בוגים שונים של מערכות אקולוגיות וכו. וגם אני למדתי על השוואתית שזה מערכות בגופם של בעלי חיים אחרים מלבד האדם שזה טוב לי כי זה עוזר לי לוטרינריה. בקיצור כיף.
דבר ראשון ביולוגיה זו אחלה בחירה.
לומדים שם מלא נושאים כמו גוף האדם, ביולוגיה של התא, אקולוגיה, פטריות, חיידקים, צמחים, חיות אחרות, וירוסים.
לגבי המגמה השניה הייתי הולכת על ערבית זה ממש חשוב ובאמת יכול להביא אותך לתפקיד טוב בצבא
לומדים שם מלא נושאים כמו גוף האדם, ביולוגיה של התא, אקולוגיה, פטריות, חיידקים, צמחים, חיות אחרות, וירוסים.
לגבי המגמה השניה הייתי הולכת על ערבית זה ממש חשוב ובאמת יכול להביא אותך לתפקיד טוב בצבא
תני לי לנפץ לך את המיתוס לגבי ערבית וצבא, כן זה יעזור לך אבל זה לא מבטיח לך שתעסקי במודיעין בערבית בהכרח.
רוב האנשים שאני מכיר שהגבירו ערבית לא עסקו/עוסקים בשירות הצבאי שלהם במשהו שקשור לערבית בגלל שהשירות בערבית הוא נורא קשה,
הוא פותח דלתות פחות מאשר פיזיקה ומחשבים.
רוב האנשים שאני מכיר שהגבירו ערבית לא עסקו/עוסקים בשירות הצבאי שלהם במשהו שקשור לערבית בגלל שהשירות בערבית הוא נורא קשה,
הוא פותח דלתות פחות מאשר פיזיקה ומחשבים.
ביולוגיה זה בעיקר תאים פחות אנטומיית הגוף, אנטומיית הגוף זה יותר מדעי הספורט.
באותו הנושא: