5 תשובות
לכי עם הלב שלך, עדיף לסבול בשביל משהו שאת אוהבת ורוצה בעתיד מאשר בשביל חברה שלך
וגם ככה תהיו ביחד בכיתה
שואל השאלה:
תודה לכולם אני יודעת שזה היה נראה מובן מעליו אבל אני חשבתי על זה הרבה ולשמוע דעות של אנשים מאוד עזר לי, אז תודה רבה3>
אנונימית
לביולוגיה וכימיה
בגרות בביולוגיה זה חשוב לרפואה וחוץ מזה יש הפסקות וגם אחרי בית ספר
מה שבאלך.. אז לא תלמדו שעתיים בשבוע ביחד לא ביג דיל
תלכי לביולוגיה וכימיה
את עדיין תראי אותה בכל שאר השיעורים
ואם את כבר יודעת מה את רוצה לעשות בעתיד אז את ממש לא רוצה לעשות את ההחלטה הזאת לפי חברה שלך