4 תשובות
לא
ואני בטוחה שאת מושלמת של החיים
ואני בטוחה שאת מושלמת של החיים
מה פתאום זה טבעי אבל בטוחה שאת מהממת!! ותזכרי שהאופי הפנימי זה מה שהכי חשוב
נע, כל אדם עובר את זה
זה לא פיקמי ואני בטוחה שאת מושלמת אחות
באותו הנושא: