11 תשובות
לא בהכרח, צריכה פירוט
זה תלוי בסיטואציה אבל הרבה פעמים אני מתחילה לדבר עם מישהו כי אני מרגישה ממש בביטחון במראה לא בקטע מפלרטט או משהו כזה סתם בדרכ אין לי כוח לאנשים, ואני אוהבת לראות את העיניים שלהם נוצצות.
זה נשמע רע ממש אבל זה לא בקטע מפלרטט זה בדרכ עם קבוצות חברים חדשות וכזה..
זה נשמע רע ממש אבל זה לא בקטע מפלרטט זה בדרכ עם קבוצות חברים חדשות וכזה..
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עוד סיבה יכולה להיות? זה מה שישר עולה לי אותו דבר אם זה היה הפוך
איזה עוד סיבה יכולה להיות? זה מה שישר עולה לי אותו דבר אם זה היה הפוך
אנונימי
שואל השאלה:
^ביטחון במראה מה הכוונה? זה נשמע שאת בן אדם סקרן זה לא בהכרח רע
^ביטחון במראה מה הכוונה? זה נשמע שאת בן אדם סקרן זה לא בהכרח רע
אנונימי
מרגישה שווה
אנונימית
אם סתם היא ניגשה אליו ולא הייתה שום אינטראקציה לפני חד משמעית כן
אף בחורה לא תפנה סתם לגבר שהיא לא מכירה במטרה שיהיה ידיד
אף בחורה לא תפנה סתם לגבר שהיא לא מכירה במטרה שיהיה ידיד
תלוי
שואל השאלה:
אנחנו לא מבינים רמזים):
אנחנו לא מבינים רמזים):
אנונימי
יש מצבים שכן ויש מצבים שלא
צריך קצת יותר קונטקסט
צריך קצת יותר קונטקסט
שואל השאלה:
חח לא קול בעצם אבל העיקר שאת מודעת
חח לא קול בעצם אבל העיקר שאת מודעת
אנונימי
לרוב
באותו הנושא: